چهل‌سالگی سرو/ سردار کارگر:

دفاع مقدس تبلور وحدت نیروهای مسلح با پشتوانه مردمی است

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در نشست رؤسای کمیته‌های ستاد مرکزی گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس گفت: ارتش، سپاه، بسیج، جهاد، دستگاه‌ها و وزارتخانه‌های دولتی همه با همدلی و پشتوانه مردمی توانستند در دفاع مقدس به پیروزی برسند.
کد خبر: ۴۱۲۳۱۹
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۶ - 23August 2020

دفاع مقدس تبلور وحدت نیروهای مسلح با پشتوانه مردمی است/ ضرورت ترغیب نسل جوان به شناخت فرهنگ دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و رئیس ستاد مرکزی گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس کشور صبح امروز (یکشنبه) در دومین نشست رؤسای کمیته‌های ستاد مرکزی گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس که در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، با اشاره به ضرورت حفظ وحدت و افزایش همدلی میان اقشار مختلف جامعه اظهار داشت: ما در دفاع مقدس با روحیه وحدت و همدلی در مقابل قدرت‌های بزرگ استکباری به پیروزی رسیدیم.

وی با بیان اینکه همه در دوران دفاع مقدس و دفاع از کشور حضور داشتند، گفت: هشت سال دفاع مقدس بر پایه وحدت و همبستگی ملی اداره شد و نیروهای مسلح به پشتوانه مردمی توانستند پوزه دشمنان بعثی که از حمایت بلوک‌های شرق و غرب نیز برخوردار بودند را به خاک بمالند.

رئیس ستاد مرکزی گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس کشور خطاب به رؤسای کمیته‌های ستاد مرکزی گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس گفت: امروز باید مراقب باشیم و اجازه ندهیم تا دشمنان با شبهه‌افکنی و تحریف دفاع مقدس بر طبل تفرقه بکوبند.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و ضرورت اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی گفت: در اجرای برنامه‌ها چون نمایشگاه‌ها و یا دیگر برنامه‌های فرهنگی می‌توان کار را انجام داد و نمایشگاه را برپا کرد و اگر تا آن زمان شرایط پذیرش و بازدید عمومی برای افراد از سوی وزارت بهداشت اعلام شد و منعی نداشت می‌توان با اجرای پروتکل‌ها برنامه‌ها را برای عموم برگزار کرد.

سردار کارگر با بیان اینکه امکان دارد تا 2 سال آینده با ویروس کرونا مواجه باشیم، افزود: بخشی از برنامه‌ها را می‌توان با ایجاد فاصله‌گذاری اجتماعی و جمعیت کم برگزار کرد و بسیاری از برنامه‌ها را می‌توان با استفاده از فضای مجازی به‌طور زنده برگزار کرد.

وی تبلیغات صحیح را یکی از مهم‌ترین روش‌های ترویج ارزش‌های دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: باید در هفته دفاع مقدس و گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس نقاط مختلف شهر، محلات و اصناف را با تبلیغات مناسب رنگ و بوی دفاع مقدسی دهیم و نسل جوان را نسبت به شناخت فرهنگ و ارزشهای دفاع مقدس ترغیب کنیم.

رئیس ستاد مرکزی گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس کشور با تاکید بر اینکه باید نسبت به دفاع مقدس رویکردی عادلانه و منصفانه داشته باشیم، گفت: ارتش، سپاه، بسیج، جهاد دستگاه‌ها و وزارتخانه‌های دولتی همه با همدلی پشتوانه مردمی توانستند در دفاع مقدس به پیروزی برسند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار