برگزاری طرح کوچه‌های حسینی در محله‌های جنوب شهر

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۹ از برگزاری طرح کوچه‌های حسینی در محله‌های جنوب شهر در قالب حرکت تکیه‌های سیار در کوچه‌ها خبر داد.
کد خبر: ۴۱۲۳۲۹
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴ - 23August 2020

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، محسن فریدی در تشریح ویژه برنامه‌های مناسبتی ماه محرم در منطقه نوزده اظهار داشت: در همین راستا طرح کوچه‌های حسینی با مشارک قرارگاه مردمی خاتم الاوصیاء طی ایام ماه محرم در محله‌های این منطقه برگزار می‌شود.

به گفته او در این طرح خودرو‌هایی با عنوان «تکیه سیار» و مجهز به سیستم صوتی یک ساعت پیش از اذان مغرب در سطح کوچه‌ها حرکت کرده و طی یک توقف ۱۵ دقیقه‌ای برنامه‌هایی شامل سخنرانی، مداحی و اذان به صورت زنده پخش خواهند کرد.

برگزاری طرح کوچه‌های حسینی در محله‌های جنوب شهر

این مسئول همچنین به برپایی موکب‌های سلامت با هدف پیشگیری از شیوع کرونا و رعایت نکات بهداشتی در برگزاری مراسم عزاداری ماه محرم اشاره کرد و افزود: این موکب‌ها در محل‌های برگزاری مراسم عزاداری ماه محرم شامل خیابان لطیفی جوار مسجد فاطمی (س)، خیابان لطیفی نبش حوزه ۳۳۵ بسیج، خیابان میعاد جنوبی نبش مسجد ابوالفضل (ع)، مسجد الزهرا (س) و همچنین در جوار گلزار شهدای نعمت آباد برپا خواهد شد.

فریدی یادآور شد: طبق مقررات و تصمیم ستاد کرونا تمامی فعالیت و مراسم‌های عزاداری در فضا‌های باز و حداکثر بین ۱ تا۲ ساعت بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود و همه عزاداران موظف به استفاده از ماسک هستند.

انتهای پیام/102

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار