چهل‌سالگی سرو/ امیر تقی خانی:

باید هجمه معاندان به خدمت مقدس سربازی را بی‌‌اثر کرد

معاون فرهنگی و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: حدود ۴۸ هزار شهید که از میان ۳۹ هزار شهید از سربازان هستند ضروری است که معاونت صدا در این فضا ورود کند و کار معاندان در خصوص هجمه به خدمت مقدس سربازی را بی‌اثر کند.
کد خبر: ۴۱۲۴۳۴
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲ - 24August 2020

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، نشست فعالان عرصه نشر فرهنگ ایثار و شهادت و معاونت صدای رسانه ملی با محوریت تولید کتاب گویا و تاریخ شفاهی صبح امروز با حضور امیر سرتیپ «شاهین تقی‌خانی» معاون فرهنگی و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، «مریم مجتهدزاده» رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس و «حمید شاه‌آبادی» معاون صدای رسانه ملی، در ساختمان شهدای رادیو برگزار شد.

امیر تقی‌خانی در این نشست با اشاره به اهمیت نشر ارزش‌های دفاع مقدس اظهار داشت: واقعا ضروری است به حوادث مرتبط به دفاع مقدس بپردازیم هر چقدر در این مسیر گام برداریم توشه آینده جوانان خود را مهیا کردیم که انتشار کتاب گویا در معاونت صدا یکی از این اقدامات موثر است که می تواند در ترویج کتابخوانی اثرات مثبتی بگذارد.

معاونت صدا و  هنرمندان رسانه ملی در تولید کتاب صوتی می‌توانند کمک کنند

وی در ادامه گفت: در ارتش جمهوری اسلامی ایران مراکز متعددی برای انتشار کتاب وجود دارد که در این راستا حرکت می کند‌. معاونت صدا و نقش هنرمندان رسانه ملی برای تولید کتاب صوتی می‌تواند کتاب‌های شاخص را انتخاب و منتشر کند. کار موثر در این حوزه این است که این همکاری دو سویه باشد و در انتخاب آثار منتشر شده در مجموعه ارتش مشارکت فعال داشته باشند.

امیر تقی خانی در ادامه افزود‌: حدود ۴۸ هزار شهید که از میان ۳۹ هزار شهید از سربازان هستند ضروری است که معاونت صدا در این فضا ورود کند و کار معاندان در خصوص هجمه به خدمت مقدس سربازی را بی‌‌اثر کند. همچنین در تبلیغ توانمندی‌ها ارتش توجه ویژه داشته باشند. ما نباید اجازه دهیم که معاندان نظام مجموعه نیروهای مسلح را مورد شبهه‌های خود قرار دهد و این امر مهم با حضور هنرمندان کتاب گویا میسر است.

تنهای پیام/ ۱۶۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار