پیام تسلیت سپاه قمربنی هاشم(ع) در پی شهادت سرباز وطن

سپاه قمربنی هاشم (ع) با صدور پیامی شهادت سرباز وظیفه «محمدرضا اسکندری‌نژاد» در مأموریت مرزبانی استان سیستان و بلوچستان را تبریک و تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۱۲۴۳۹
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶ - 24August 2020

به گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد به نقل از روابط عمومی سپاه قمر بنی هاشم(ع)، سپاه قمربنی هاشم (ع) با صدور پیامی شهادت سرباز وظیفه «محمدرضا اسکندری نژاد» در مأموریت مرزبانی استان سیستان و بلوچستان را تبریک و تسلیت گفت.

پیام مشترک سردار فرمانده سپاه قمربنی هاشم (ع) و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ
هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند مردگانند، بلکه آنان زنده اند و نزد پروردگارشان روزی داده می شوند.

خانواده معزز شهيد والامقام شهید محمدرضا اسکندری نژاد

سلام عليكم
به مصداق فرمایشات معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) ؛ «شهدا در قهقهۀ مستانه شان و در شادی وصولشان «عند ربهم یرزقون» اند. و از نفوس مطمئنه ای هستند که مورد خطاب «فادخلی فی عبادی و ادخلی جنتی» پروردگارند. اینجا صحبت عشق است و عشق و قلم در ترسیمش بر خود می شکافد».

همچنین به تعبیر زیبای رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)؛ «هر شهيد پرچمی برای استقلال و شرف اين ملت است».

شکوه و سربلندی ایران اسلامی، مرهون مجاهدت دلیر مردانی است که در مکتب انسان ساز ولایت، درس عشق، ایثار و خدمت آموختند؛ مردانی که با دل بریدن از تمامی تعلقات به دعوتگاه یار شتافتند و برگ برگ دفتر هستی را با نام و یاد خود جلوه‌ای دیگر بخشیدند.

بدینوسیله شهادت سرباز وظیفه مدافع وطن «محمدرضا اسکندری نژاد» از رزمندگان فداکار لشکر 19 فجر استان فارس که همزمان با ایام سوگواری حسینی در مأموریت مرزبانی استان سیستان و بلوچستان به فیض شهادت رسید را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، فرمانده معظم کل قوا، مردم ولایتمدار و جامعه معزز ایثارگری استان چهارمحال و بختیاری بویژه خانواده صبور، مقاوم و بزرگوارش در شهر جونقان تبریک و تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال برای آن شهید والامقام علو درجات و همنشینی با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل آرزومندیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار