مراسم عزاداری امام حسین (ع) با حضور رئیس‌ جمهور برگزار شد

مرازم عزاداری امام حسین(ع) با حضور حجت‌الاسلام حسن روحانی و تعداد محدودی از اعضای دولت و مسئولین نهاد ریاست‌ جمهوری در فضای باز برگزار شد.
کد خبر: ۴۱۲۶۷۲
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶ - 25August 2020

مراسم عزاداری امام حسین (ع) با حضور رئیس‌ جمهور برگزار شدبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، همزمان با پنجمین روز از ایام ماه محرم الحرام با حضور حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌ جمهور و تعداد محدودی از اعضای دولت و مسئولین نهاد ریاست جمهوری با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و در فضای باز برگزار شد.

در این مراسم که امروز (سه‌شنبه) برگزار شد، حجت‌الاسلام ناصر نقویان در سخنانی با بیان اینکه ذره اعمال انسان در نزد پروردگار متعال محاسبه می‌شود، اظهار داشت: با این وجود در تاریخ زندگی هر انسانی شرایط ویژه، نقطه عطف و صحنه مهم تصمیم‌گیری پیش می‌آید که اگر درآن لحظه و نقطه مهم تصمیم‌گیری مناسب و خداگونه داشته باشد، خداوند گناهان او را می‌بخشد.

وی گفت: در کربلا نیز یک حرکت، تصمیم و اراده افرادی، زندگی آنان را متحول کرد و مصداق «إِنَّ الْحَسَنَاتِ یُذْهِبْنَ السَّیِّئَاتِ» شدند.

در این مراسم پس از سخنرانی حجت‌الاسلام ناصر نقویان، یکی از مداحان اهل بیت (ع) در مصیبت واقعه عاشورا و شهادت امام حسین علیه السلام و خاندان و یاران با وفای آن حضرت مرثیه سرایی و نوحه خوانی کرد.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها