مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس فارس:

مجمع نمایندگان حامی ایثار و شهادت فارس پشتوانه حوزه دفاع مقدس استان هستند

سرهنگ پاسدار سعید کوشکی جهرمی با بیان اینکه استان فارس نخستین استانی است که مجمع نمایندگان حامی ایثار و شهادت را راه اندازی کرده،گفت: با حمایت و پشتیبانی این مجمع در حوزه دفاع مقدس مشکلات باغ موزه دفاع مقدس و دیگر مسائل این حوزه در سطح استان برطرف خواهد شد.
کد خبر: ۴۱۲۷۵۱
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۳ - 25August 2020

مجمع نمایندگان حامی ایثار و شهادت فارس پشتوانه حوزه دفاع مقدس استان استسرهنگ پاسدار «سعید کوشکی جهرمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس امروز در جلسه مجمع نمایندگان حامی ایثار و شهادت استان فارس که در این اداره کل برگزار شد در گفتگو با خبرنگار دفاع‌پرس در شیراز با بیان اینکه مجمع نمایندگان حامی ایثار و شهادت استان فارس نخستین مجمع در این حوزه بود که در سطح کشور راه اندازی شده است اظهار داشت: این مجمع می تواند با پشتوانی از حوزه دفاع مقدس مشکلات این حوزه و به سرانجام رسیدن مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس کمک کنند.

وی تصریح کرد: نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی اکثر آنها با پیشینه رزمندگی و ایثارگری هستند که این انگیزه آنها را برای پیگیری حوزه دفاع مقدس را بیشتر می کند و ما بدون حمایت و کمک نماینگان مجلس استان قادر به پیشبرد کار متوقف شده 20 ساله موزه دفاع مقدس نخواهیم بود.

کوشکی تصریح کرد: انتظار جامعه ایثارگری استان با 270 هزار عضو ایثارگر این است که نمایندگان استان در چهل سالگی دفاع مقدس که با رای مردم به مجلس رفتند بتوانند در حل مشکلات، توسعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس اهتمام بورزند و در این حوزه تلاش کنند.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس فارس افزود: با راه اندازی مجمع نمایندگان حامی ایثار و شهادت استان مسائل و مشکلات حوزه دفاع مقدس در بین نمایندگان تقسیم و از طریق ادارات و سازمان های در سطح کشور پیگیری می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار