رییس عقیدتی سیاسی قرارگاه منطقه ای شمال‌غرب نزاجا:

باید با قدرت به مقابله با دشمن در فضای مجازی رفت

حجت‌الاسلام جواد جاهد گفت: دشمنان شیوه و ابزار خود را برای مقابله با انقلاب اسلامی ایران تغییر داده‌اند، پس ما هم باید با قدرت به مقابله با جنگ نرم دشمن در فضای مجازی برویم.
کد خبر: ۴۱۲۷۶۷
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۵ - 25August 2020

باید با قدرت به مقابله با دشمن در فضای مجازی رفت

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، حجت‌الاسلام جواد جاهد، رییس عقیدتی سیاسی قرارگاه منطقه ای شمال‌غرب نزاجا،  امروز در هجدهمین همایش تجلیل از کارکنان ممتاز قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب نزاجا در ارومیه اظهار داشت: اگر فضای مجازی مدیریت نشود مسموم کننده خواهد بود اگر من و شما به داد این جوانان نرسیم و آنان را هدایت نکنیم مستعد آسیب و ضربه می شوند.

وی با تاکید بر اینکه امروز از لحاظ تجهیزات و امکانات نظامی به جایی رسیده‌ایم که دشمن دیگر توان تهاجم نظامی را به کشور ما ندارد، افزود: به همین دلیل شیوه و ابزار خود را برای مقابله با انقلاب اسلامی ایران تغییر داده‌اند، پس ما هم باید با قدرت به مقابله با جنگ نرم دشمن در فضای مجازی برویم.

جاهد در ادامه با بیان اینکه گرانی، سختی‌ها و مشکلات معیشتی و بیماری کرونا عرصه را بر مردم تنگ کرده است، ولی بدانیم که بعد از هر سختی گشایشی خواهد بود و این وعده پروردگار است، گفت: در هر جایگاه پست و مقامی که باشیم موظف هستیم در کارهای خیر از همدیگر سبقت بگیریم و این تلاش برای کار خیر بی اجر و پاداش نخواهد بود یا در این دنیا خداوند عنایت خواهد کرد و یا برای آخرت ذخیره خواهد شد.

ممتاز شدن سخت و ممتاز ماندن سخت‌تر است

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی نیز در این مراسم عنوان کرد: ولایی بودن، حاکمیت تفکر توحیدی، حرکت کردن بر اساس منویات دین مبین اسلام و قرآن از بارزترین خصوصیات ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

امیر علی حاجیلو ادامه داد: ممتاز شدن سخت و ممتاز ماندن سخت‌تر است ما باید در همه حوزه‌ها ممتاز باشیم بالاخص در حوزه خانواده که دشمنان در این حوزه به شدت مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار