جانشین ناحیه مقاومت بسیج بوشهر خبر داد؛

اجرای طرح هجرت دانش آموزی بسیجیان در بوشهر

سرهنگ عبدالله یزدان‌پناه گفت: در طرح هجرت بسیج  100 نفر از دانش آموزان بسیجی در قالب گروه جهادی به مدت دو ماه مشغول فعالیت در 20 مدرسه هستند.
کد خبر: ۴۱۲۷۷۰
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۰ - 25August 2020

اجرای طرح هجرت دانش آموزی بسیجیان در بوشهر

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سرهنگ «عبدالله یزدان‌پناه» جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بوشهر با اشاره به اجرای طرح هجرت بسیج دانش آموزی اظهار داشت: طرح هجرت دانش آموزی هر سال از ابتدای تابستان آغاز می‌شود و با آغاز سال تحصیلی پایان می‌یابد.

وی از خدمات دو ماهه بسیجیان خبر داد و گفت: در طرح هجرت بسیج  100 نفر از دانش آموزان بسیجی در قالب گروه جهادی به مدت دو ماه مشغول فعالیت در 20 مدرسه هستند.

وی با بیان اینکه این دانش آموزان مدارس را برای سال تحصیلی جدید نوسازی کردند تصریح کرد: دانش آموزان در اجرای طرح هجرت با روحیه جهادی ضمن نوسازی و رنگ آمیزی مدارس، آنها را علیه ویروس کرونا ضدعفونی کردند.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بوشهر با اشاره به رسیدگی به نیازمندان و محرومان از توزیع بسته‌های معیشتی خبر داد و بیان کرد: دانش‌آموزان بسیجی علاوه بر آماده‌سازی مدارس برای سال تحصیلی جدید، 300 بسته معیشتی و 150 بسته نوشت افزار در طرح پویش همکلاسی مهربان میان نیازمندان توزیع کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار