بازدید رئیس پایش و ارزیابی برنامه و بودجه از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس اردبیل

«سعيد جغتایی» رئيس امور پايش، ارزيابي و اطلاعات مديريت سازمان برنامه و بودجه كشور از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان اردبیل بازدید کرد.
کد خبر: ۴۱۳۰۳۹
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵ - 27August 2020

بازدید رئیس پایش و ارزیابی برنامه و بودجه از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس اردبیل

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، ظهر امروز «سعيد جغتایی» رئيس امور پايش، ارزيابی و اطلاعات مديريت سازمان برنامه و بودجه كشور به همراه «فرزاد قلندری» معاون عمرانی استاندار اردبیل، «داود شایقی» رئیس برنامه و بودجه استان و «موسی کنعان پور» مدیر کل دفتر فنی استانداری اردبیل از پروژه درحال احداث مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان اردبیل بازدید کرد.

در این بازدید، جغتایی ضمن ابراز رضایت از پیشرفت فیزیکی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان اردبیل، بر تخصیص کامل اعتبارات مصوب برای این پروژه از ردیف ملی و استانی و از محل سفر «محمد باقر نوبخت» معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه تأکید کرد.

در این بازدید، «علی واحد» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل از نیاز این پروژه به تخصیص صد در صدی اعتبارات در نظر گرفته شده سخن گفت و افزود: با تزریق به موقع اعتبارات و مساعدت مسئولین استانی و کشوری، تا پایان سال این پروژه به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار