نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

هم­گرایی نیروهای جهادی تداوم‌بخش مبارزه با استکبار خواهد بود

«حجت‌الاسلام سیدجواد حسینی‌کیا» گفت: اگر همه نیروهای جهادی و فعالان فرهنگی هم‌افزا و همگرا شوند تا زمانی که مبارزه باشد، همه با هم و در کنار یکدیگر با استکبار مبارزه خواهیم کرد.
کد خبر: ۴۱۳۰۵۹
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۳:۰۵ - 31August 2020

هم­گرایی نیروهای جهادی تداوم‌بخش مبارزه با استکبار خواهد بود«حجت‌الاسلام سیدجواد حسینی‌کیا» نماینده مردم شهرستان سنقر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با تاکید بر تلاش بی‌وقفه مسوولان برای تحقق اهداف و سیاست‌های بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اظهار داشت: ما باید عمق استراتژیک جبهه حق و باطل را مورد بررسی قرار دهیم و به مسیرهای گذشته خود دقت کنیم. اگر نسبت به سرمایه‌ها و داشته‌­های خود آگاه باشیم و مجموعه­‌ها و تشکل‌های مردمی همچون هیات‌های مذهبی، کانون­‌های فرهنگی مساجد همگرایی داشته باشند، اتفاقات بزرگی در مسیر تحقق منویات حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله‌العالی) و شکست دشمنان غربی در تحقق اهداف ضد ایرانی‌شان رقم خواهد خورد.

این مقام مسوول در ادامه به نقاط ضعف در اشراف به ویژگی‌های انقلاب اسلامی اشاره و عنوان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی قادر به تضعیف اراده ملت در مسیر تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی نیستند. شهادت‌طلبی و روحیه جهادی مطمئنا پیش‌برنده خواهد بود و باعث توسعه فرهنگ دینی و انقلابی خواهد شد.

حجت‌الاسلام حسینی‌کیا کاهش مشکلات کشور و ملت را در گرو مجلسی مقتدر و ولایی عنوان کرد و گفت: اگر همه نیروهای جهادی و فعالان فرهنگی در جهت تضعیف قدرت و شکست دشمنان هم‌افزا و همگرا شوند،‌ مطمئنا بزرگترین آرمان‌ انقلاب اسلامی و امام راحل که همان زوال استکبار است، محقق خواهد شد.

این نماینده خانه ملت ادامه دادن راه شهدا را از وظایف بزرگ مسوولان و یادگاران دوران دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: متاسفانه برخی مسوولان با بی‌توجهی به مشکلات مردم به گونه‌ای رفتار می‌کنند که گویی فراموش کرده‌اند که خدمت به مردم بالاترین ارزش و هدف رزمندگان و شهدای دفاع مقدس بود.

نماینده مردم شهرستان سنقر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور، بهبود وضعیت معیشتی مردم را در گرو تلاش همه‌جانبه مسوولان دانست و اظهار داشت: کاهش دغدغه‌ها و نگرانی‌های مردم نسبت به افزایش قیمت‌ها غیرممکن نیست اما عملیاتی شدن آن مستلزم همت و عزم جدی مسوولان است.

حجت‌الاسلام حسینی‌کیا با بیان اینکه مسئله مهم کشور «اقتصاد» است، تصریح کرد: در شرایطی‌ که آمریکایی‌ها درصدد هستند تا با تحریم‌های اقتصادی، یاس و ناامیدی نسبت به نظام را در مردم ایجاد کنند، تلاش و همت همه‌جانبه به دور از شعار مسئولان، برای مقابله با جنگ روانی دشمن ضرورت دارد.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها