مسئولان باید متوجه شده باشند که غربی‌ها هیچ کاری برای ما انجام نمی‌دهند

نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: متاسفانه دولتمردان در این سال‌های اخیر به دنبال ارتباط با غرب بودند تا شاید از این راه مشکلی از مشکلات اقتصادیمان برطرف شود، اما دیگر باید متوجه شده باشند که آبی از سوی غربی‌ها برای ما گرم نمی‌شود.
کد خبر: ۴۱۳۱۰۸
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۷ - 27August 2020

مسئولان باید متوجه شده باشند که غربی‌ها هیچ کاری برای ما انجام نمی‌دهندبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، محمد مولوی در گفت‌وگویی، به سخنان رهبر انقلاب در دیدار اعضای هئیت دولت مبنی بر اینکه «اقتصاد را معطل تحولات خارجی نکنید» اشاره کرد و گفت: متاسفانه در این هفت سال اخیر نگاه مسئولان برای رفع مشکلات اقتصادی به غرب بوده و البته از بابت این مسئله هم هیچ دستاوردی نصیب کشورمان نشد.

وی در ادامه افزود: دولتمردان باید متوجه شده باشند که غربی‌ها هیچ کاری برای ما انجام نمی‌دهند و فقط وقت کشورمان را با طرح مسائلی همچون برجام گرفتند تا اینکه ما از مسیر پیشرفت عقب بیفتیم.

این نماینده مردم در مجلس تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب تاکید داشتند که نمی شود اقتصاد را با نگاه به غرب و تحولات در جهان بهبود بخشید، اما متاسفانه برخی از مسئولان به دنبال این هستند که چه کسی در آمریکا پیروز انتخابات می‌شود تا شاید از این راه بتوانند گره‌ای از مشکلات اقتصادی باز کنند.

نماینده مردم آبادان اظهار کرد: ما از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بسیاری در درون کشور برخوردار هستیم، اما در این سالها برای فعالسازی این پتانسیل‌ها زمانی صرف نشد و مسئولان بیشتر به غرب چشم دوخته بودند؛ فلذا باید به دولتمردان گوشزد کرد که تنها راه عبور از بحران اقتصادی در کشور توجه به ظرفیت‌های داخلی و استفاده از جوانان نخبه است.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار