حجت‌الاسلام صدیقی:

شهید آبشناسان افتخار ایران و اسلام است

امام جمعه موقت تهران گفت: هر کدام از شهدای ارتش مانند شهید صیاد شیرازی و شهید آبشناسان یک حجت هستند.
کد خبر: ۴۱۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۸ - 03October 2013

شهید آبشناسان افتخار ایران و اسلام است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجتالاسلام والمسلمین "کاظم صدیقی" امام جمعه موقت تهران، صبح امروز در مراسمی که به مناسبت بیست و هشتمین سالگرد شهادت امیر سرافراز ارتش اسلام شهید سرلشکر "حسن آبشناسان" برگزار شد، اظهار داشت: انسان در طول زندگی به تدریج علم میآموزد و بر دانش خود افزوده و در مسیری که انتخاب کرده ساخته میشود.
 
وی تصریح کرد: ما در عصر بیداری ملتها قرار گرفتیم و افرادی که قدر خود را نمیدانند خودشان را میبازند.
 
وی افزود: اگر انسان زمانها را رصد نکند با یک غفلت تمام اندوختههای خودش را به آتش میکشد و عاقبت شر میشود؛ بی توجهی به فرصتها آدم را بدبخت میکند.
 
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه قدر این زمانها را بدانیم و هیچ زمانی را مفت از دست ندهیم، افزود: بعضیها از این زمان استفاده میکنند و بعضیها نیز استفاده نمیکنند؛ بشر با سختیها ساخته میشود،کسی که بدون رنج به گنج میرسد از گنج سود نمیبرد، اما کسانی که با رنج گنج به دست میآورند سود میبرند. 
 
صدیقی ادامه داد: کسی که پیش خداست همه چیز از آن اوست، کسی که پیش خداست نیازی به بهشت ندارد، بلکه بهشت به او نیاز دارد .
 
وی بیان کرد: تحمل جنگ، تحمل محاصره اقتصادی و تحمل فشارهای بیگانگان انسان را شکوفا میکند کسانی که نمیدانند مردم میدان نیستند همیشه ذلیل هستند.
 
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه تحمل به انسان قدرت میدهد، اظهار داشت: شهید آبشناسان بی قرار جبههها بود و شهدای ما دنبال مقام، درجه و پول نبودند.

صدیقی شهید آبشناسان را افتخار ایران و اسلام دانست و گفت: هر کدام  از شهدای ارتش مانند "شهید صیاد شیرازی" و "شهید آبشناسان" یک حجت هستند.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: محاصرههای اقتصادی و نظامی نمیتواند ما را بشکند؛ جنگ جنگ ارادههاست.
نظر شما
پربیننده ها