در پیام فرمانده نیروی هوایی ارتش مطرح شد؛

شکل‌گیری سدی خلل‌ناپذیر در آسمان کشور با همکاری نهاجا و پدافند هوایی

امیر سرتیپ نصیرزاده در پیامی با گرامیداشت روز پدافند هوایی تأکید کرد که در هم تنیدگی نیروی هوایی و پدافند موجب شکل‌گیری سدی خلل‌ناپذیر در آسمان کشور شد.
کد خبر: ۴۱۳۵۲۸
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۰ - 31August 2020

امیر نصیرزاده روز پدافند هوایی را تبریک گفتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «عزیز نصیرزاده» فرمانده نیروی هوایی ارتش در پیامی روز پدافند هوایی را به امیر سرتیپ «علیرضا صباحی فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

برادر ارجمند امیر سرتیپ ستاد علیرضا صباحی‌فرد
فرمانده محترم نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

با صلوات بر محمد و آل محمد (ص)

تاریخ پر افتخار و غرور انگیز ایستادگی جوانمردانه فرزندان رشید ملت در برابر یورش دشمن بعثی به خاک مقدس ایران، مشحون از خاطرات برادری‌ها و همدلی‌هایی است که نمونه بارز آن در هم تنیدگی نیروی هوایی و پدافند غیرتمند و شکل‌گیری سدی خلل‌ناپذیر در آسمان این سرزمین است.

نیروی پدافند هوایی قاب غیرت مردانی است که از اقصی نقاط این جغرافیای جوانمردی، کوله‌بار جوانی خویش را به قصد رسیدن به قاف خوش‌نامی بستند و سیمرغ‌وار، بر اریکه آبرومندی تکیه زدند.

در سالروز تشکیل پدافند هوایی با تدبیر فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی)، ضمن نکوداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام نیروی پدافند هوایی و گرامیداشت حماسه‌آفرینی‌های پیشکسوتان شریفتان در سال‌های دفاع مقدس و پس از آن، برای آن برادر ارجمند و همکاران سلحشور آن جناب در ظل ممدود حضرت ولی عصر ارواحنا فداه و هدایت داهیانه فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) عزت روزافزون مسئلت می‌نمایم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار