آغاز سفرهای استانی رئیس مجلس با ورود به پایتخت دفاع مقدس

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی با سفر به استان خوزستان، اولین سفر استانی خود را در سمت «رئیس مجلس شورای اسلامی» آغاز می‌کند.
کد خبر: ۴۱۳۵۷۱
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۷ - 31August 2020

آغاز سفرهای استانی رئیس مجلس با ورود به پایتخت دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، «محمدباقر قالیباف» رئیس مجلس شورای اسلامی فردا با سفر به استان خوزستان، اولین سفر استانی خود را در سمت «رئیس مجلس شورای اسلامی» آغاز می‌کند.

سید «کریم حسینی» رئیس مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی با اعلام سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به خوزستان، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: «محمدباقر قالیباف» در اولین سفر استانی خود که چهار روز به طول می‌انجامد، وارد خوزستان می‌شود.

وی افزود: رئیس مجلس از طریق فرودگاه آبادان وارد استان خوزستان می‌شود و قرار است به هر ۱۴ حوزه انتخابیه خوزستان سفر کند.

حسینی ادامه داد: در این سفر، رئیس مجلس شورای اسلامی به دلیل عدم ازدحام و رعایت اصل مراقبتی، دیدار مردمی نخواهد داشت و برنامه‌های وی صرفاً کاری و اداری هستند.

وی عنوان کرد: قالیباف در روز اول سفر خود به خوزستان از شهرهای آبادان، خرمشهر، شادگان و ماهشهر دیدن می‌کند.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان افزود: رئیس مجلس شورای اسلامی در روز دوم سفر به امیدیه، بهبهان، رامهرمز، ایذه و مسجدسلیمان و روز سوم نیز به شوشتر، اندیمشک، احمد فداله و شوش سفر می‌کند.

حسینی در پایان گفت: رئیس مجلس در روز چهارم سفر خود به خوزستان در اهواز و سوسنگرد حضور می‌یابد و در جلسات مختلف شرکت می کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار