فرمانده مرزبانی ناجا خبر داد؛

کشف بیش از یک تُن تریاک در درگیری مسلحانه مرزبانان با سوداگران مرگ

سردار احمدعلی گودرزی از ناکامی باند قاچاقچیان مواد مخدر و کشف یک تُن و ۲۲۴ کیلو و ۶۳۵ گرم تریاک در منطقه مرزی سراوان خبر داد.
کد خبر: ۴۱۳۶۱۸
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷ - 01September 2020

کشف بیش از یک تن تریاک در درگیری مسلحانه مرزبانان با سوداگران مرگبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «احمدعلی گودرزی» فرمانده مرزبانی ناجا در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای برخورد قاطع با قاچاق مواد مخدر در طول نوار مرزی، مرزداران سیستان و بلوچستان از فعالیت باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در منطقه مرزی «مکسوخته» شهر مرزی سراوان مطلع شدند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی، موضوع را سریعاً در دستور کار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی، مسیر‌های احتمالی تردد قاچاقچیان و همچنین زمان انتقال محموله مواد مخدر به عمق کشور مشخص شد، گفت: مرزداران غیور هنگ مرزی سراوان در قالب چند تیم پوششی و عملیاتی با اجرای کمین، منطقه مورد نظر را در کنترل خود قرار دادند و خودروی قاچاقچیان را مشاهده و بلافاصله فرمان ایست صادر کردند که قاچاقچیان، اقدام به تیراندازی به سمت مرزبانان کردند.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی با اشاره به شجاعت مرزداران در درگیری مسلحانه با قاچاقچیان، تصریح کرد: با توجه به حجم آتش و تاکتیک عملیاتی مناسب مرزبانان، سوداگران مرگ عرصه را به خود تنگ دیده و در رسیدن به هدف شوم خود ناکام ماندند.

وی خاطرنشان کرد: در این عملیات هدفمند، مرزداران موفق شدند ضمن توقیف یک دستگاه خودروی تویوتا و دستگیری یک قاچاقچی مجروح شده، یک تن و ۲۲۴ کیلو و ۶۳۵ گرم تریاک به همراه یک قبضه سلاح کلاشینکف، یک دستگاه بی‌سیم و مقادیری مهمات کشف کنند.

سردار گودرزی با بیان اینکه شناسایی و دستگیری قاچاقچیان در دستور کار مرزداران قرار دارد، خاطرنشان کرد: تلاش مرزبانان نیروی انتظامی برای مبارزه با قاچاق مواد مخدر با اقتدار کامل در مرز‌ها ادامه دارد و آن‌ها اجازه نمی‌دهند که قاچاقچیان مواد مخدر در هیچ نقطه‌ای از کشور احساس امنیت و آرامش کرده و به راحتی نقشه‌های شوم خود را عملی کنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار