حجت‌الاسلام «سلیمانی بافقی»:

امنیت امروز ما مرهون خون شهداست

حجت‌الاسلام «سلیمانی بافقی» مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه میبد در مراسم شام غریبان مصلی آیت الله «اعرافی» گفت: آسایش و امنیتی که امروز در کشور شاهد آن هستیم به واسطه ترویج فرهنگ حسینی و خون پاک شهیدان ماست.
کد خبر: ۴۱۳۶۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸ - 01September 2020

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، حجت‌الاسلام سید «محمدهادی سلیمانی»، مسئول نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه میبد با اشاره به اینکه آرامش و آسایش موجود و همچنین عزت و عظمتی که امروز در کشور شاهد آن هستیم، به واسطه‌ی خون شهداست، گفت: امیدوارم همه ما از سیره شهدا بهره‌مند شویم و ادامه دهنده راه این عزیزان باشیم.

وی با بیان اینکه شهدا همواره به موضوع پیروی از ولایت فقیه اشاره داشتند افزود: هرجا که به وصیت‌نامه شهدا عمل کرده‌ایم پیروز شده‌ایم، در دوران دفاع مقدس اگر پیروز شدیم دلیلش اطاعت از، ولی فقیه زمان بود، امروز هم باید همین‌گونه باشیم.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه میبد در ادامه گفت: تأسی به امام حسین (ع) و نهادینه کردن فرهنگ شهادت و ایثار در جامعه اسلامی که ثمره درس گرفتن از قیام عاشوراست موجب قدرت گرفتن کشور شده و به برکت همین روحیه جهاد است که با تقدیم صد‌ها هزار شهید، آزاده، جانباز و ایثارگر در دوران دفاع مقدس، کشور ما در اوج امنیت و اقتدار قرار دارد.

حجت‌الاسلام سلیمانی بافقی گفت: صبر و شکیبایی خانواده معظم شهدا برای آحاد مختلف مردم یک الگو و درس بزرگ است که در برابر توطئه دشمنان علیه این کشور ایستادگی کرده و در تداوم خون مطهر شهدا از آرمان‌های نظام اسلامی و ولایت دفاع کرده‌اند.

وی گفت: امروز اقتدار کشور را مدیون خون‌های مطهر و پاک کسانی هستیم که در مقابل دشمن تا دندان‌مسلح، ایستادند و اجازه تعدی حتی به یک وجب از خاک میهن را به دشمن ندادند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار