رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان:

شهیدان رجایی و باهنر دغدغه ترویج اسلام ناب در سطح جامعه را داشتند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: شهیدان رجایی و باهنر علاوه بر تفکر و اندیشه اسلامی ناب، دغدغه ترویج اسلام ناب در تشکل ها و در سطح جامعه را داشتند.
کد خبر: ۴۱۳۶۹۰
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۵ - 01September 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، «حسین انجم شعاع» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان در جمع اصحاب رسانه ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا(ع) اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر پرورش یافته مکتب راستین اسلام، مکتب امام حسین(ع) و امام راحل بودند و اگر کسی بخواهد اسلام واقعی را ببیند با مطالعه زندگی این دو شهید می تواند اسلام ناب محمدی را شاهد باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با بیان اینکه سرتاسر زندگی این دو شهید بزرگوار برای همه اقشار جامعه از جمله جوانان به خصوص مسئولین می‌تواند الگویی خوب و درس آموز باشد گفت: این دو شهید بزرگوار الگویی برای مدیران امروز جامعه اسلامی از نظر اخلاص، توکل، ایثار، گذشت، ساده زیستی و خدمت بی منت مردم به خصوص قشر ضعیف جامعه محسوب می شوند.

وی ادامه داد: شهیدان رجایی و باهنر حکومت اسلامی را خوب فهمیدند و درک کردند، چون که که علاوه بر تفکر و اندیشه اسلامی ناب، دغدغه ترویج اسلام ناب را نیز در تشکل ها و در سطح جامعه را داشتند.

انجم شعاع گفت: امروز نیاز است همه اقشار جامعه به ویژه اساتید، معلمین و مربیان که با دانش آموزان و دانشجویان ارتباط دارند، فکر و اندیشه جوانان را به سمت تفکر واندیشه شهید باهنر که یکی از 5 عضو شورای عالی انقلاب بود. هدایت کنند.

انجم شعاع ادامه داد: برگزاری جشنواره خورشید کویر در جهت شناخت این شهید بزرگوار و آشنایی با آثار شهید باهنر که در 6 مقطع، شامل 4 مقطع دانش آموزی، یک مقطع معلمین و دانشجویان و مقطع دیگر مربوط به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان برنامه ریزی شده است.

وی با بیان اینکه با توجه به شرایط کرونا استقبال از طرح خورشید کویر رضایت بخش بود گفت: تعداد 10 هزار نفر در این جشنواره شرکت کردند که از این تعداد 350 نفر به عنوان برگزیده و همچنین از هفت نفر از اساتید دانشگاه که راجع به شهید باهنر کتاب نوشتند، تجلیل خواهند شد.

این مسئول گفت: ویژه برنامه «خورشید کویر» فردا چهارشنبه 12 شهریور ساعت 10 صبح در دانشگاه فرهنگیان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار