مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

نتیجه کار فرهنگی بانوان در حوزه فرهنگی دفاع مقدس تحویل دخترانی متعهدتر به جامعه است

سردار «عباس یوسفی» گفت: هر چه قدر بانوان ما در حوزه فرهنگی دفاع مقدس بیشتر کار کنند نتیجه‌اش تحویل دختران انقلابی‌تر و متعهدتر به جامعه است.
کد خبر: ۴۱۳۷۴۹
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۹ - 02September 2020

نتیجه کار فرهنگی بانوان در حوزه فرهنگی دفاع مقدس تحویل دخترانی متعهدتر به جامعه استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سومین نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان با اولویت برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس در استانداری خوزستان برگزار شد.

در حاشیه این نشست که با حضور «فاضل عبیات» معاون عمرانی استاندار همراه بود، سردار «عباس یوسفی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان و دبیر ستاد استانی چهلمین سالگرد دفاع مقدس از «سیده فرانک موسوی» مدیر پیشین امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان تجلیل کرد.

یوسفی در این مراسم، کمیته بانوان شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان را یکی از فعال‌ترین کمیته‌ها معرفی کرد و اظهار داشت: موسوی در طول مدت مسئولیت این کمیته زحمات فراوانی کشید و به همین بهانه لازم دانستیم تا از تلاش‌های این بانوی انقلابی تشکر کنیم.

وی با اشاره به اینکه نیمی از جمعیت ما را بانوانی تشکیل می‌دهند که بیشترین نقش را در دوران دفاع مقدس داشتند و کمتر مورد عنایت و توجه نیز قرار گرفته‌اند، متذکر شد: هر چه قدر بانوان ما در حوزه فرهنگی دفاع مقدس بیشتر کار کنند نتیجه‌اش تحویل دختران انقلابی‌تر و متعهدتر به جامعه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار