نماینده ولی فقیه در لرستان:

ضرورت همراهی فعالیت‌های دانشگاهی با مسائل فرهنگی،دینی و انقلابی

حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی گفت: فعالیت‌هایی که در دانشگاه انجام می‌شود باید از جهت علمی، آموزشی و پژوهشی با مسائل فرهنگی،دینی، انقلابی، اخلاقی و معنویتی همراه باشند.
کد خبر: ۴۱۳۹۰۹
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۸ - 02September 2020

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین «سید احمدرضا شاهرخی» امروز در دیدار با روسای دانشگاه آزاد خرم‌آباد و آیت الله بروجردی (ره) که در دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان برگزار شد اظهار داشت:حضور تحصیلکرده‌های دانشگاهی و حوزوی در جامعه گام‌های رو به جلویی است که برای رسیدن به اهداف برداشته می‌شود.

وی در رابطه با اهمیت جایگاه دانشگاه افزود: در جامعه باید از آموزش‌ها و پژوهش‌هایی که به دور از رفع نیاز مردم باشد پرهیز کرده و با برنامه‌ریزی و هدف گذاری بتوانیم دانشگاه‌ها را تقویت کنیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: در جامعه باید از آموزش‌ها و پژوهش‌هایی که به دور از رفع نیاز مردم باشد هر چه بتوانیم با برنامه ریزی و هدف گذاری بتوانیم دانشگاه‌ها را تقویت کنیم کار اساسی انجام داده ایم و همچنین استفاده از بودجه های متمرکز برای دانشگاه‌ها و سایر پروژه‌های استان علاوه بر ردیف‌های بودجه‌ای تعیین شده بسیار اهمیت دارد.

وی بیان کرد: فعالیت‌هایی که در دانشگاه انجام می‌شود باید از جهت علمی، آموزشی و پژوهشی با مسائل فرهنگی،دینی، انقلابی، اخلاقی و معنویتی همراه باشند که اگر اینگونه نباشد ضرر می‌کنیم، چراکه ادامه نظام اسلامی وابسته به افرادی است که تعلیم و تربیت اسلامی پیدا کرده باشند.

شاهرخی تصریح کرد: اگر افرادی که از دانشگاه خارج می‌شوند افرادی نباشند که تعلیم و تربیت اسلامی پیدا کرده‌اند در نهایت نظام اسلامی نمی‌تواند با این افراد ادامه پیدا کند و سبب متضرر شدن جامعه  اسلامی و آحاد مردم می‌شوند.

وی خاطر نشان کرد: تقویت تشکل‌های دینی، اسلامی و انقلابی را باید جزء وظایف خود بدانیم و نباید برای  بودجه‌ای که می‌خواهیم در اختیار آنها قرار دهیم زحمت آنها را چندین برابر کنیم و امیدواریم آینده‌ای در تعلیم و تربیت کشور با بستر اقتدار ایران اسلامی رقم بخورد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها