نماینده ارامنه جنوب کشور در توضیح دیدار با رهبر انقلاب به «دفاع پرس» گفت:

موضع گیری به موقع رهبر انقلاب، فاصله میان ادیان را از بین می‌برد

روبرت بگلریان نماینده ارامنه جنوب کشور گفت: هر زمان در دنیا توطئه گران و استکبار جهانی خواهان این بوده که میان مسلمانان و مسحیان فاصله بیاندازد، همواره شاهد موضع‌گیری به موقع مقام معظم رهبری بوده‌ایم.
کد خبر: ۴۱۳۹۳
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۷ - 17February 2015

موضع گیری به موقع رهبر انقلاب، فاصله میان ادیان را از بین می‌برد

روبرت بگلریان نماینده ارامنه جنوب کشور در گفتوگو با خبرنگار اخبار داخلی  دفاع پرس، در ارتباط با دیدار نمایندگان اقلیتهای مذهبی کشور در مجلس با رهبر معظم انقلاب در 6 بهمن، گفت: این دیدار از دوجهت بسیار مثبت بود چرا مدتی طولانی در پی این بودیم که این وقت را با حضرت آقا هماهنگ کنیم و از سوی دیگر نقش منحصر به فردی که ایشان در اداره کشور دارند و بهرهمندی از نظرات و راهنماییهای بنیادیشان برای ما بسیار مورد نیاز بود.

وی پیرامون فرمایشات رهبر انقلاب که در این دیدار داشتند تصریح کرد: مسائل منطقه و جهانی که امروز پیش روی دنیا است نیاز به دیدار با مقام معظم رهبری را دوچندان کرده بود. مقام معظم رهبری به بیاحترامیها و هتک حرمتهایی که در جهان به اسلام می شود اشاره کردند.

 نماینده مسیحیان جنوب کشور با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری اظهار داشت: نتیجه گیری که از صحبتهای حضرت آقا شد این است که در داخل مشکلات و مسائل کلی که وجود دارد از طریق پیگیری و رایزنیهای حقوقی، اداری و سیاسی قابل حل است و طبعا انتظار ما از این ملاقات پرداختن به مسائل بنیادی، کلی و راهبردی بوده است که حاصل شده است.

بگلریان درباره نظر حضرت آقا که فرموده بودند "مسلمان ها در غرب، نه آزادی که امنیت جانی نیز ندارند و در ایران تعرّض به غیر مسلمانان هیچ سابقهای ندارد" گفت: هر زمان در دنیا به چنین مسائلی برخورد کردیم که توطئه گران و استکبار جهانی خواهان این بوده که میان مسلمانان و مسحیان فاصله بیندازد، همواره شاهد موضعگیری به موقع مقام معظم رهبری بودهایم.

وی با اشاره به قتل سه جوان مسلمان در آمریکا بیان کرد: الان زمانی است که گذشته از رهبران مسیحی با روحانیون مسلمان، باید جوامع و آحاد مردم نیز به یک برادری و برابری مجدد برسند، تا پیام اتحاد بین ادیان را به گوش جهانیان برسانند چرا که در شرایط کنونی، مسائل بحرانی است و رویکرد رهبری چشم انداز روشنی را برای همگان نشان میدهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها