فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق:

طرح مردم‌یاری منطقه پدافند هوایی شرق در مناطق سیل‌زده خراسان‌ جنوبی اجرا می‌شود

فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق از اجرای طرح مردم‌یاری منطقه پدافند هوایی شرق در مناطق سیل‌زده خراسان‌ جنوبی خبر داد و گفت: کارکنان خدوم و پرتلاش منطقه پدافند هوایی شرق با پای کار آوردن وسایل و تجهیزات مورد نیاز، بدون فوت وقت و ساعتی پس از وقوع سیلاب به کمک مردم محروم و سیل زده شتافتند.
کد خبر: ۴۱۳۹۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹ - 03September 2020

طرح مردم‌یاری منطقه پدافند هوایی شرق در مناطق سیل‌زده خراسان‌جنوبی اجرا می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، امیر سرتیپ دوم ستاد «ارسلان پرویز» فرمانده قرارگاه پدافند هوایی شرق در جمع خبرنگاران با اشاره به بارندگی رگباری هفته گذشته و ایجاد خسارت در سطح استان خراسان‌ جنوبی، اظهار داشت: جهادگران منطقه پدافند هوایی شرق در همان ساعت اولیه وقوع سیلاب در مناطقی از استان خراسان‌ جنوبی خود را به روستاهای محروم حسن‌آباد و مروچک از توابع بخش مرکزی شهرستان بیرجند برای امدادرسانی به سیل‌زدگان رساندند.

وی بیان داشت: در پی بارش‌های رگباری و وقوع سیلاب، تعداد چهار خانه روستای حسن‌آباد کاملا تخریب و بیشتر منازل دچار آبگرفتگی شدند و سیلاب پنج خودرو  را با خود برد.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق کشور با بیان اینکه  در این روستا شش رشته قنات کاملا تخریب شده، ادامه داد: همچنین ۷۰ درصد محصولات کشاورزی روستاییان خسارت دیدند و متاسفانه تعداد قابل توجهی دام در این سیل تلف شدند.

پرویز از اجرای طرح مردم‎‌یاری در مناطق سیل‌زده استان خبر داد و گفت: با اعلام شرایط بحران در این مناطق، کارکنان خدوم و پرتلاش منطقه پدافند هوایی شرق با پای کار آوردن وسایل و تجهیزات مورد نیاز، بدون فوت وقت و ساعتی پس از وقوع سیلاب به کمک مردم محروم و سیل زده شتافتند.

وی عنوان کرد: منطقه پدافند هوایی شرق طی چند سال گذشته در مواقع بحران به عنوان اولین یگان امدادی و جهادی به کمک مردم محروم مناطق مختلف استان خراسان‌جنوبی شتافته است.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق با اشاره به حضور نیروهای پدافند هوایی در کنار آحاد مردم در روزهای سخت شیوع کرونا به تشریح اجرای طرح های مختلف مردم‌یاری در مناطق محروم استان پرداخت و آمادگی صد در صدی کارکنان این منطقه را جهت اجرای طرح مردم یاری در شرایط اضطرار و بحرانی اعلام کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار