دیدار فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی با خانواده شهید «رحمانی»+ تصاویر

سردار جان‌نثار در دیدار با خانواده شهید مدافع وطن «سعید رحمانی»، بر تداوم راه شهیدان مظلوم مرزبانی توسط مرزبانان جمهوری اسلامی تاکید کرد.
کد خبر: ۴۱۴۰۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۰ - 03September 2020

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم «ماشاالله جان‌نثار» فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی با خانواده شهید مظلوم مرزبانی «سعید رحمانی» دیدار کرد.

سردار جان‌نثار در این دیدار ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت سیدالشهداء (ع) و شهادت سعید رحمانی در راه پاسداری از مرزهای جمهوری اسلامی اظهار داشت: فرزند غیور شما در ایام سوگواری حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) با افتخار در سنگر دفاع از میهن اسلامی به شهادت رسید.

وی افزود: شهدایی که در راه دفاع از میهن اسلامی مظلومانه و ناجوانمردانه به شهادت می‌رسند، یقینا با اولیاءالله محشور خواهند شد.

حجت‌الاسلام‌ حسن‌زاده رئیس عقیدتی سیاسی مرزبانی استان خراسان رضوی نیز در این دیدار بیان داشت: بر اساس آیات قرآن کریم، هر یک از انسان‌ها به گونه‌ای در معرض امتحان الهی هستند، اما بشارت باد بر صابرین که در مواجهه با مصیبت، می‌گویند ما از خدا هستیم و به سوی خدا بر می‌گردیم.

وی افزود: مرگ شهادت‌‌گونه آرزوی بسیاری از ماست، زیرا شهادت به انسان مقامی رفیع می‌دهد.

رئیس عقیدتی سیاسی مرزبانی استان خطاب به خانواده شهدا گفت: با این که دوری فرزند داغ سنگینی است، ولی راضی به رضای خداوند باشید زیرا شهدا برگزیدگان مجاهدان هستند.

حسن‌زاده در پایان گفت: برای فرزندان مرزبان خود دعا کنید که بتوانند در زیر سایه امام هشتم (ع) انجام وظیفه کنند و برای مردم انقلابی و مؤمن این خطه امنیت را به ارمغان آورند.

شهید «سعید رحمانی» از کارکنان وظیفه مرزبانی ناجا، در سال 1379 در روستا گناباد از توابع مشهد مقدس چشم به جهان گشود؛ وی در سوم شهریور 1399 در هنگ مرزی زابل در درگیری با اشرار به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار