یادواره شهدای شهرستان مهریز برگزار شد

یادواره سرداران و ۳۱۳ شهید مهریز با حضور «طالبی» استاندار یزد، خانواده شهدا، امام جمعه مهریز و مردم و مسئولان در فضای باز فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۴۱۴۱۰۹
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲ - 04September 2020

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، «زارع زاده» فرماندار مهریز و دبیر اجرایی یادواره شهداء گفت: یادواره سرداران و شهدای گمنام و ۳۱۳ شهید شهرستان مهریز با حضور اقشار مختلف مردمی علما و روحانیون و ورزشکاران و هیئت‌های مذهبی و کارگران و صنعتگران و مردم و خانواده شهدا با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد.

زارع زاده افزود: این یادواره در راستای برگزاری کنگره ۴ هزار شهید استان برگزار شده است.

سخنران این مراسم با تأکید بر ادامه راه و آرمان مقدس شهدا گفت: مطالبه شهدا ادامه راه آن‌ها و پاسداشت خون آن‌ها است.

حجت‌الاسلام سید «محمود وزیری»، حفظ دین و ارزش‌های معنوی را در عمل به سیره شهیدان به خصوص شهدای مظلوم کربلا عنوان کرد که باید برای تحقق اهداف آن‌ها کوشید.

وی در بخش دیگر سخنان خود خطاب به مدیران و مسئولان اظهار داشت: کارگزاران و کارکنان دولت با مردم و مراجعین خوب رفتار کنند و در این بین افرادی هستند که رفتار خوب دارند و عده‌ای هم کم کارند که باید تغییر رفتار دهند.

وی ادامه داد: مسوولان باید در شرایط کنونی که مردم به خاطر تحریم‌ها دچار مشکل اقتصادی هستند بیش از گذشته وقت خود را صرف رسیدگی به حل مسائل و معضلات کنند.

همچنین اجرای سرود توسط گروه «رهپویان حرم» و قرائت زیارت عاشورا و برنامه عزاداری با حضور ۲ هیات مذهبی از دیگر بخش‌های این مراسم بود.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار