چهل‌سالگی سرو/ نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

پایداری و مقاومت رمز پیروزی بر دشمنان/ دفاع مقدس الگوی واقعی موفقیت در برابر استکبار است

علی حدادی گفت: اگر روحیه جهادی، منش و سبک زندگی رزمندگان و شهدای دوران دفاع مقدس، به معنای واقعی کلمه سرلوحه تمام کار‌ها و فعالیت‌های مسوولان قرار گیرد، قطعا در تمام زمینه‌های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی ما پیروز میدان خواهیم بود.
کد خبر: ۴۱۴۱۶۳
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۲:۵۰ - 05September 2020

آیدین نظری - علی حدادی نماینده مردم شهرستان‌های ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به ضرورت تعامل قوای سه‌گانه و تلاش آن‌ها در جهت ترویج فرهنگ و آموزه‌های دفاع مقدس، اظهار داشت: درس‌ها و نکات بسیاری در دوران هشت سال جنگ تحمیلی نهفته است که باید عبرت‌های آن برای مردم و به خصوص نسل جوان بازگو شود.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام مقدس و انقلاب اسلامی کشورمان پیوند و آشنایی نسل جوان با فرهنگ، حماسه و آموزه‌های دفاع مقدس را برنمی‌تابند، افزود: در واقع همان کشور‌هایی که در دوران جنگ تحمیلی از هیچ تلاشی برای حمایت از رژیم بعث عراق دریغ نکردند امروز به واسطه موفقیت و پیشرفت‌های ایران اسلامی در تمام زمینه‌ها و به خصوص عرصه نظامی و دفاعی، نسبت به ملت و کشور ما کینه به دل دارند و می‌کوشند تا به طرق مختلف اهداف ضدایرانی‌شان را محقق کنند.

این مقام مسوول در ادامه با بیان اینکه دولتمردان وقت آمریکا ظهور و پیروزی انقلاب اسلامی کشورمان را مهم‌ترین عامل در جهت برچیده شدن منافع‌شان از ایران اسلامی می‌دانستند، گفت: آمریکایی‌ها از همان ابتدای سرنگونی رژیم طاغوت، هرچه در توان داشتند در جهت دشمنی با ملت و کشورمان به کار گرفتند.

وی با توجه به این نکته که تحریک صدام در جهت راه‌اندازی جنگ تحمیلی مصداق بارز دشمنی دولتمردان آمریکایی با انقلاب اسلامی کشورمان بود، افزود: مردم ولایتمدار ما در دوران هشت سال دفاع مقدس با تمام وجود برای صیانت از آرمان‌های انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نکردند و این مجاهدت و ایستادگی‌ها منجر به شکست تمام فتنه و دشمنی بلوک شرق و غرب شد؛ مجاهدتی که امروز و در جنگ اقتصادی با غربی‌ها نیز مانع از تسلیم شدن در برابر خواسته‌های نامشروع دشمنانمان شده است.

سخنگوی کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همواره پایداری و مقاومت رمز پیروزی است، گفت: در هیچ کجای دنیا آن کسانی که اعتقاد به خداوند و اعتقاد به معاد روز قیامت ندارند، نمی‌توانند دارای چنین مقاومت و ایستادگی در دفاع مقدس باشند، رمز پیروزی صحنه نبرد، مقاومت و ایستادگی است.

این مقام مسوول با تاکید بر اینکه دشمنی غربی‌ها با ملت و کشورمان تمامی ندارد و همواره ما در حال دفاع از دستاورد‌های انقلاب اسلامی و امام راحل در مواجه با توطئه‌های غربی‌ها هستیم، تصریح کرد: در شرایط کنونی نیز باید مقاومت در برابر جنگ نابرابری که در تمام ابعاد از سوی دشمن علیه ما راه افتاده است سرلوحه کار قرار گیرد و با همبستگی داخلی به خودکفایی در تولید رسید.

وی با اشاره به بی‌اعتنایی رزمندگان به دنیا و مظاهر فریبنده آن در جنگ تحمیلی عنوان کرد: رزمندگان اسلام از آن جا که دفاع در برابر تهاجم بعثی‌ها را مقدس می‌دانستند، کشته شدن در این راه را برای خود، مرگی سعادتمند و افتخارآمیز ارزیابی می‌دانستند.

این نماینده مجلس اضافه کرد: اگر روحیه جهادی، منش و سبک زندگی رزمندگان و شهدای دوران دفاع مقدس به معنای واقعی کلمه سرلوحه تمام کار‌ها و فعالیت‌های مسوولان قرار گیرد، قطعا در تمام زمینه‌های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی ما پیروز میدان خواهیم بود.

نماینده مردم شهرستان‌های ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه نیرو‌های مسلح در مسیر رزمندگان و شهدای جنگ تحمیلی جهت دفاع از تمامیت ارضی کشورمان قدم گذاشتند و در تحقق اهدافشان ثابت قدم هستند، گفت: اقتدار نیرو‌های مسلح کشورمان مرهون خون شهدا و ایستادگی، پایداری و مقاومت نیرو‌های بااخلاص مردمی است و همه مسئولین باید با اتکای به نیرو‌های مردمی در زمینه‌های مختلف تهاجم نامرئی دشمن را خنثی کنند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها