مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم:

بسیج عصاره خوبی هاست

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم گفت: بسیج عصاره ارزش‌ها و خوبی‌های جامعه اسلامی است.
کد خبر: ۴۱۴۲۴
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۱ - 18February 2015

بسیج عصاره خوبی هاست

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از قم، حجتالاسلام سیدحسن اکبری طی سخنانی در همایش بسیج و جنگ نرم که عصرسه شنبه در مرکز آموزش آیتالله سعیدی برگزار شد، با اشاره به اینکه عالم در محضر خداوند متعال قرار دارد، اظهار کرد: این یک حقیقت است، اما انسان باید با علم و معرفت از این فضا عبور کند.

وی اضافه کرد: اگر انسان در حال برنامهریزی و کار در حالت معرفت گام بر ندارد، گویی برعکس حرکت کرده است و هر چند سرعت داشته باشد، اما از این فضا بهرهبرداری نکرده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) با تاکید بر اینکه انسان به خوبی نسبت به خیر و شر بودن عمل خود آگاهی دارد، گفت: اگر انسان نسبت به ویژگیهای عالم خلقت آگاه باشد، نسبت به اعمال خود دقت خواهد داشت و در عرصههای مختلف فرهنگی، سیاسی و اقتصادی از این موارد استفاده خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) با نهضت خود به خوبی دستاورد انقلاب را برای همگان نمایان کردند، زیرا هنگامی که خداوند ببیند انسان دل خود را فدای راه حق کرده، خداوند نیز به او توجه ویژه خواهد داشت.

اکبری با بیان اینکه ایران اسلامی بر قدرتهای الهی تکیه کرده است، افزود: اگر تمام دنیا هم جمع شوند، نمیتواند برای نابودی ایران اسلامی گامی بردارند.

وی از بسیج به عنوان عصاره ارزشها و خوبیهای جامعه اسلامی یاد کرد و متذکر شد: بسیج تردیدی به خودش راه نمیدهد و با ایمان به خدا، حضرت محمد (ص) و مجاهدت در راه حق موفق خواهد بود، هر چند دشمن ماهواره و رسانههای بسیاری را علیه آن به پا کنند.

اکبری با تاکید بر اینکه باید دوست و دشمن را به موقع شناسایی و تفکیک کنیم، گفت: دشمن با آغاز شدن انقلاب اسلامی انواع طرحهای خود را برای نابودی انقلاب اسلامی برنامهریزی کرده است، اما تاکنون نتوانسته دستاورد مناسبی در این عرصه داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار