قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:

اهانت به قرآن مجید و پیامبر (ص)، توهین به همه ادیان آسمانی است

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، در پی اهانت به قرآن کریم و پیامبر اعظم (ص) گفت: اهانت شرارت آمیز به قرآن مجید و پیامبر رحمت، توهین به همه ادیان آسمانی است.
کد خبر: ۴۱۴۲۵۹
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰ - 05September 2020

اهانت به قرآن مجید و پیامبر (ص)، توهین به همه ادیان آسمانی استبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، نصرت‌الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در پی اهانت به قرآن کریم و پیامبر اعظم (ص)، اظهار داشت: اهانت شرارت‌آمیز به قرآن مجید و پیامبر رحمت، توهین به همه ادیان آسمانی است.

وی افزود: در ایامی که ویروس منحوس کرونا جهان را درگیر خود کرده، ویروس مستکبرین جهانی با استفاده از ابزار رسانه‌ای و امپراطوری خبری خود و عوامل خودفروخته، حوادث دردناک و شرارت‌آمیزی از جمله اهانت به ساحت مقدس قرآن مجید و سوزاندن مصحف شریف الهی و توهین آشکار به پیامبر اعظم (ص) و بهترین مخلوق خداوند، جنایتی بزرگ و غیرقابل‌گذشت را رقم زده‌اند.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تاکید کرد: این حرکت رذیلانه گرچه به ظاهر توسط رسانه‌ای فرانسوی و توسط جمعی از جاهلان حقیر و بداندیش واقع شد، اما پشت پرده‌های پیچیده و کینه‌توزانه‌ای دارد که نشان از اسلام‌هراسی بوده و در یک زنجیره پلید در حال فعالیت است و خصمانه علیه مقدسات اسلامی کار می‌کند و از این احمقانه‌تر، رفتار ابلهانه رئیس جمهوری فرانسه بوده که به بهانه دفاع از آزادی بیان و عقیده، آن را تأیید کرده است.

لطفی تصریح کرد: سیاست کینه‌توزانه و خصمانه اسلام‌ستیزی که توسط صهیونیسم بین‌الملل و استکبار جهانی هدایت می‌شود، به یقین با طراحی عوامل خودفروخته رسانه‌ای و در اندیشکده‌ها و سازمان‌های صهیونیستی آمریکا و برخی دولت‌های اروپایی طرح‌ریزی‌شده و برای اجرا به مزدوران جنایتکار که در لباس روشنفکری یا رسانه‌ای و با اسم برخورداری از آزادی بیان در دنیای دروغین و متمدن غربی، جولان می دهند، به اجرا در می‌آید.

وی تاکید کرد: امت اسلامی در سراسر جهان و به ویژه مردم مسلمان و حسینی ایران اسلامی در این ماه عزای سالار شهیدان، همان مسیر سرور و سالار شهیدان کربلا را پیروی کرده که «هیهات مناالذله» و قطعاً در مقابل اسلام‌هراسی و اسلام‌ستیزی منفعل عمل نخواهند کرد و با اراده بیشتری به تعمیق و ترویج معارف قرآنی خواهند پرداخت. با استعانت از باری تعالی، نور پر فروغ قرآن و شکوه و عظمت این مصحف شریف که سرشار از معارف الهی و انسانی است، با جان و نفوس مسلمین گره خورده و هرگز خاموش نخواهد شد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه انتظار می‌رود نهادهای بین‌المللی اسلامی و اندیشمندان جهان اسلام، خط خبیث اسلام‌ستیزی را بیش از گذشته بشناسند و ریشه‌های این شجره ملعونه را قطع کنند، افزود: اهانت به ساحت مقدس نبی اکرم (صلی‌الله علیه و آله و سلم) و قرآن کریم به بهانه آزادی عقیده در حقیقت ذبح آزادی و مثله کردن جنایت‌آمیز عقیده است.

وی در پایان گفت: بی‌شک مجاهده مدبرانه، ایستادگی در مقابل مستکبرین و محکومیت شدید این عمل خبیثانه توسط آزادی‌خواهان جهان را ستوده و هتک حرمت به ساحت قرآن کریم و پیامبر اعظم و رسول اکرم (ص) توسط شیطان‌صفتان عالم را محکوم می‌کنیم و عمل به تکالیف عقلی و شرعی در سایه صبر مومنانه، دعا و کوشش برای عظمت بیشتر اسلام عزیز را آرزومندیم.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار