رئیس اداره ارشاد تهران طی بازدید از خبرگزاری دفاع مقدس:

زحمات جهادگرانه مجموعه خبرگزاری دفاع مقدس قابل تقدیر است

«علی اکبر شیرکوند» با بیان اینکه خبرگزاری دفاع مقدس روی موضوعی کار می‌کند که متاسفانه در مشغله‌های زندگی مورد غفلت و فراموشی قرار گرفته می‌شود، گفت: اگر فرهنگ دفاع مقدس در کشورمان و حتی سایر کشور‌های غربی شکل بگیرد، باعث پیشرفت و شکوفایی خواهد بود.
کد خبر: ۴۱۴۳۴۴
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳ - 06September 2020

بازدید رئیس اداره ارشاد تهران از خبرگزاری دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «علی اکبر شیرکوند» رئیس اداره ارشاد شهرستان تهران صبح امروز (شنبه) از خبرگزاری دفاع مقدس بازدید کرد.

شیرکوند در جمع خبرنگاران خبرگزاری دفاع مقدس، طی سخنانی ضمن تشکر از خدمات و تلاش‌های مجموعه خبرگزاری دفاع مقدس اظهار داشت: بنده یکی از مخاطبین خبرگزاری دفاع مقدس هستم و از دور با فعالیت‌های خبری این مجموعه آشنا بودم، ولی امروز با بازدید حضوری متوجه زحمات جهادگرانه این مجموعه شدم و به‌نظرم این خبرگزاری، بهترین خبرگزاری حوزه دفاع مقدس است که به‌عنوان مرجع اخبار این حوزه شناخته شده است.

وی تاکید کرد: خبرگزاری دفاع مقدس روی موضوعی کار می‌کند که متاسفانه در مشغله‌های زندگی مورد غفلت و فراموشی قرار گرفته می‌شود که با تلاش این مجموعه، سعی می‌شود این غبار گرفته شود تا این فرهنگ شفاف و پویا باشد. اگر فرهنگ دفاع مقدس در کشورمان و حتی سایر کشور‌های غربی شکل بگیرد، باعث پیشرفت و شکوفایی خواهد بود.

علاقه مخاطبان خارجی نسبت به آثار ادبی دفاع مقدس بسیار زیاد است

رئیس اداره ارشاد شهرستان تهران به استقبال ناشران بین‌المللی از آثار ادبی دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: دوستانمان در نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت آلمان عنوان کردند علاقه مخاطبان خارجی نسبت به آثار ادبی دفاع مقدس بسیار زیاد است و اذعان می‌کنند مخاطبین بین‌المللی علاقه‌مند فهم فرهنگ دفاع مقدس و شهادت هستند. این گونه فعالیت‌ها حاصل زحمات مجموعه‌هایی همانند خبرگزاری دفاع مقدس است که فرهنگ دفاع مقدس را همواره زنده نگه می‌دارند.

شیرکوند خاطرنشان کرد: امیدواریم همه کسانی که باید در زمینه ترویج فرهنگ دفاع مقدس فعالیت کنند، تلاش مضاعفی داشته باشند تا جامعه نیز حال و هوایی را تجربه کند که در طول هشت سال دفاع مقدس علیرغم همه تنگنا‌ها مردم ایران با یک حس خوب تجربه کردند؛ امیدواریم بتوانیم دوباره این حال خوش را به جامعه برگردانیم چراکه این فرهنگ برای همه افراد جامعه اثرگذار و مفید است. 

به گزارش دفاع‌پرس، درپی این بازدید، رئیس اداره ارشاد شهرستان تهران از بخش‌های مختلف خبرگزاری دفاع مقدس بازدید و ضمن گفت‌وگو با مدیرعامل، سردبیر، دبیران و خبرنگاران این خبرگزاری، در جریان روند تولید محتوا و انتشار اخبار در خبرگزاری دفاع مقدس قرار گرفت.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها