امیر سرتیپ نامی:

رسانه ها با انتقال مفاهیم ارزشی و دفاع مقدس ادامه دهنده راه حضرت زینب (س) هستند

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گفت: همان اندازه که خود واقعه عاشورا و کربلا برای تجدید حیات اسلام ضروری بود پیام رسانی عاشورا هم ضروری بود.
کد خبر: ۴۱۴۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۲ - ۰۸:۱۶ - 06October 2013

رسانه ها با انتقال مفاهیم ارزشی و دفاع مقدس ادامه دهنده راه حضرت زینب (س) هستند

امیر سرتیپ محمد حسن نامی جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری دفاع مقدس ضمن قدردانی از ابتکارات و نوآوری های صورت گرفته در برگزاری مراسم های مربوط به هفته دفاع مقدس، گفت: در جلسه مشورتی که با مدیران ارشد خبرگزاری ها برگزار شد این مدیران شصت پیشنهاد به ما ارائه کردند که تاکنون بیست و سه پیشنهاد را انجام دادیم.

وی با تاکید بر استفاده از انرژی و پتانسیل مردم در انتقال ارزشهای دفاع مقدس به نسل سوم و جوان های داخل و خارج از کشور، تصریح کرد: عملکرد صدا و سیما در هفته دفاع مقدس بسیار خوب و عالی بود و جا دارد که از معاونت سیما و معاونت صدا و همین طور مهندس ضرغامی تشکر کنم.

امیر نامی با اشاره به انتقال واقعه عاشورا به نسل های بعد، افزود: در انتقال مفاهیم ارزشی و دفاع مقدس بیشترین تلاش را رسانه ها انجام می دهند. همان اندازه که خود واقعه عاشورا و کربلا برای تجدید حیات اسلام ضروری بود پیام رسانی عاشورا هم  ضروری بود.

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس ضمن بیان نقش حضرت زینب (س) در واقعه عاشورا، تصریح کرد: اگر حضرت زینب (س) و کاروان کربلا پیام های به جای مانده از واقعه عاشورا را به گوش دنیا نمی رساندند، شاید کربلا در همان کربلا تمام می شد و هیچ نام و نشانی ازعاشورا باقی نمی ماند.

امیر نامی در پایان تاکید کرد: واقعه عاشورا با اینکه در چند روز اتفاق می افتد اما توانسته است برای هزار و چهار صد سال تاریخ شیعه را تغذیه کند؛ بنابراین جنگ تحمیلی که در هشت سال انجام شد به طور حتم می تواند برای هشت هزار سال تاریخ این مملکت، با ارزشهای بسیار خوبی که در آن نهفته است، به پیش ببرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار