مسئول امور روحانیت در دفاع مقدس استان اردبیل منصوب شد

حجت‌الاسلام «‌عزیزالله عابدی» طی مراسمی با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اردبیل به سمت مسئول امور روحانیت در دفاع مقدس استان منصوب شد.
کد خبر: ۴۱۴۵۷۳
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴ - 07September 2020

حجت الاسلام« عزیزاله عابدی»، به سمت مسئول امور روحانیت در دفاع مقدس استان اردبیل منصوب شد

به گزارش خبرنگار دفاعپرس از اردبیل، صبح امروز مراسم معارفه مسئول امور روحانیت در دفاع مقدس استان اردبیل با حضور «علی واحد» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان و حجت‌الاسلام »میثم فیاضی «مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان در محل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس اردبیل برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس اردبیل، کار در بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس را از توفیقات الهی دانست و نگاه جامع به دفاع مقدس را از امتیازات بی نظیر بنیاد بر شمرد.

در ادامه حجت الاسلام «میثم فیاضی» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) نیز ضمن اشاره به فیوضات ماه محرم، سخن مدیر‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان در خصوص خیمه گاه شهدا دانستن مرکز فرهنگی دفاع مقدس، سنجیده و به حق دانست و از موزه دفاع مقدس استان به عنوان مکانی مقدس یاد کرد.

فیاضی 38 شهید روحانی استان را با توجه به آمار کلی اعزام رزمندگان استان، کم‌نظیر و قابل توجه دانست و نشر ارزش‌ها و سیره شهدای روحانی را از جمله کارهای واجب در حوزه دفاع مقدس برشمرد و بر آن تأکید کرد.

در این مراسم حجت الاسلام «عزیزالله عابدی« به سمت مسئول امور روحانیت در دفاع مقدس استان اردبیل منصوب شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار