تسویه‌حساب طرح تابستانه کتاب ۹۹ با کتاب‌فروشی‌ها

مدیرعامل موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران از تسویه حساب با کتاب‌فروشی‌های عضو طرح تابستانه کتاب ۹۹ در ۱۱ روز کاری خبر داد.
کد خبر: ۴۱۴۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶ - 07September 2020

تسویه‌حساب طرح تابستانه کتاب ۹۹ با کتاب‌فروشی‌هابه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، ایوب دهقانکار درباره تسویه حساب با کتاب فروشی‌های عضو طرح تابستانه کتاب ۹۹ گفت: با توجه به تاکید سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر تسویه‌حساب به موقع با کتاب فروشی‌های عضو طرح تابستانه کتاب۹۹، این موسسه در حداقل زمان پس از پایان طرح و ظرف مدت ۱۱روز کاری با ۷۷۳ کتابفروشی تسویه حساب کرد.

مدیرعامل موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران تاکید کرد: برای نخستین بار پس از اجرای طرح‌های یارانه حمایتی از کتابفروشی‌ها، ظرف مدت ۱۱روز کاری با کتابفروشی‌های عضو این طرح تسویه حساب شده است.

لازم به ذکر است، در چهاردهمین طرح یارانه حمایتی از کتابفروشی‌ها ۳۵میلیارد و ۹۱۷میلیون ریال یارانه به کتابفروشی‌ها اختصاص پیدا کرد که این میزان یارانه، در مقایسه با طرح بهارانه کتاب ۹۹، افزایش ۴۷درصدی داشته است.

در طرح تابستانه کتاب۹۹ که با شعار «کتاب بخوانیم، ایمن بمانیم» از ۱۸تا ۳۰ مرداد در کتاب‌فروشی‌های عضو این طرح در سراسر کشور اجرا شد، ۷۷۳ کتاب‌فروشی از ۳۱ استان کشور، ۵۰۸هزار و ۸۸۱ نسخه کتاب، به مبلغ ۱۹۵میلیارد و ۳۷۰میلیون و ۷۴۹هزار و ۸۳۲ ریال به فروش رساندند.

انتهای پیام/102

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار