تقدیر رئیس اداره فرهنگ و ارشاد تهران از یک نوجوان هنرمند

هنرمند 14 ساله هنرهای تجسمی آثار نقاشی خود با موضوع دفاع مقدس را به رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران اهدا کرد.
کد خبر: ۴۱۴۵۸۹
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵ - 07September 2020

تقدیر رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران از هنرمند ۱۴ساله هنرهای تجسمیبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، آتنا حسنی گفت: متولد 1385 هستم و از کودکی علاقه زیادی به نقاشی داشته و نقاشی‌های زیبایی را ترسیم می‌کردم.

وی از سن هفت سالگی بعداز کشف استعداد، دوره‌های آموزشی خود را شروع کرد و با توجه به تبحر زیاد، خیلی زود با هنرجویان بزرگسال به آموزش و یادگیری پرداخت.

این هنرمند نوجوان با تکمیل دوره‌های مقدماتی در سن 11 سالگی در دورهای هنرستان کمال الملک شرکت کرد و با حضور و علاقه در مدت کوتاهی از سوی اساتید خود بعنوان بزرگ نقاش کوچک معرفی شد، علاقه و اشتیاق آتنا حسنی وصف ناپذیر است زیرا او بلافاصله با تحقیق به طبقه هنرمندان قائم معرفی شد و دوره‌های پیشرفته خود را در خصوص سیاه قلم ادامه داد.

این هنرمند در پی برگزاری نمایشگاهی با نام «چهل جرعه دفاع مقدس» بمناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس از سوی ارشاد تهران، خودجوش تصمیم گرفت با اولین حضور خود در این نمایشگاه آثار منتخب خود را جهت معرفی به اداره ارشاد تهران تقدیم کند.

او اعتقاد دارد امنیت این کشور مدیون ایثارگران و شهدایی هست که به درجه عالی خود رسیده اند از همین رو ، وی امیدوار است با کشیدن چند اثر از دفاع مقدس دین خود را به فرهنگ و هنر ادا کند. و آثارش در نمایشگاه چهل جرعه دفاع مقدس به نمایش گذاشته شود تا انگیزه‌ای برای هم نسل های خود شود.

در این دیدار که به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس از سلسله برنامه های اجرایی «چهل جرعه دفاع مقدس» برگزار شد، سارا پارسا مسئول نگارخانه و دبیر جام باشگاه‌های کتاب و کتابخوانی حضور داشت.

علی اکبر شیرکوند رئیس اداره ارشاد تهران، ضمن قدردانی از این حرکت هنرمند نوجوان در خصوص توجه به ارزشهای دفاع مقدس گفت: اهمیت دادن و کشف استعدادهای همچون شما از جمله وظایف فرهنگی و هنری است.

شیرکوند در ادامه قول برآورده شدن آرزوی این هنرمند نوجوان در خصوص برگزاری یک نمایشگاه اختصاصی را به وی داد.

در پایان این دیدار رئیس اداره ارشاد تهران، از هنرمند 14 ساله هنرهای تجسمی با یک لوح سپاس و هدیه فرهنگی تقدیر کرد.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار