کارشناس مسائل بین‌الملل در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

بزرگترین خطر برای صهیونیست‌ها/ استراتژی جبهه مقاومت چیست؟

«حسین کنعانی‌مقدم» به تشریح اهمیت سفر «اسماعیل هنیه» به لبنان پس از ۲۷ سال پرداخت.
کد خبر: ۴۱۴۶۱۹
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۳:۳۷ - 08September 2020

بزرگترین خطر برای صهیونیست‌ها چیست؟گروه بین‌الملل دفاع‌پرس: یک هفته‌ای از سفر «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس پس از ۲۷ سال به لبنان می‌گذرد؛ او طی این یک هفته با مقامات لبنانی و با دبیران کل تعدادی از گروه‌های فلسطینی و لبنانی دیدار داشته است.

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس و هیئت همراه یکشنبه نیز با «سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان دیدار و گفتگو کردند.

«حسین کنعانی‌مقدم» کارشناس مسائل بین‌الملل در گفت‌وگو با خبرنگار بین‌الملل دفاع‌پرس درباره اهمیت سفر «اسماعیل هنیه» به لبنان اظهار داشت: گروه‌های مقاومت مانند حلقه‌های یک زنجیر هستند؛ استراتژی جبهه مقاومت نیز اتصال این حلقه‌ها در سرتاسر منطقه است.

وی با اشاره به اینکه یکی از ترس‌های رژیم صهیونیستی اتصال حلقه‌های مقاومت است، گفت: اتصال حلقه‌های مقاومت در سرتاسر منطقه بزرگترین خطر برای صهیونیست‌ها محسوب می‌شود.

این کارشناس مسائل بین‌الملل با تاکید بر اینکه دیدار اسماعیل هنیه و سیدحسن نصرالله این معنا را می‌دهد که مقاومت وارد عرصه عملیاتی و پیش‌دستانه شده است، تصریح کرد: موشک‌های حزب‌الله، موشک‌های فلسطینی است و بالعکس.

کنعانی‌مقدم در خصوص اینکه اتحاد گروه‌های مقاومت چقدر می‌تواند با طرح‌های صهیونیست‌ها از جمله عادی‌سازی روابط مقابله کند، خاطرنشان کرد: صهیونیست‌ها با اتحاد گروه‌های مقاومت چاره‌ای جز عقب‌نشینی نخواهند داشت.

انتهای پیام/ ۴۲۱

نظر شما
پربیننده ها