چهل‌سالگی سرو/ وصیت‌نامه شهید حاجی رضا رشنو؛

در تمام كارها خدا را در نظر داشته باشيد

شهید حاجی رضا رشنو در وصیت‌نامه خود آورده است: خواهران زینب‌وار اسلام را یاری کنید و با حفظ حجاب خود پاسدار خون شهدا باشید و در تمام کار‌ها خدا را در نظر داشته باشید.
کد خبر: ۴۱۴۶۴۳
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۱ - 07September 2020

در تمام كارها خدا را در نظر داشته باشيد

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، شهید «حاجی رضا رشنو» در وصیت‌نامه خود آورده است:

به درستی که آنان که ایمان آورده‎اند و از وطن هجرت کرده و در راه خدا با مال و جان‌های‌شان جهاد کردند، آن‌ها را نزد خدا مقام بلندی است؛ به‌خصوص رستگاران و سعادتمندان که عاِلمند.

با درود به مهدی موعود (عج) و نایب بر حقش و با درود بر شهدا و خانواده‌ی معظم آنان.

خدایا تو را شکر می‌کنم که مسلمانان را به اسلحه شهادت مجهز کردی تا علیه طاغوت و طاغوتیان قد علم کنند و با نثار خون خود ذلت هزار ساله را از دامان اسلام پاک نموده و ارزش و اهمیت شهادت را درسی که حیات درک کنند به گونه‌ای که با ایمان به خدا و اراده آهنین خود را از لجنزار دنیایی بیرون کشیده و علی‌وار زندگی کنند و در راه سرخ حسین گام بردارند. خدایا به ما فرصت دِه تا به جمع شهدا بپیوندیم و در راه پاسداری از انقلاب اسلامی تا آخرین قطره خون خود فداکاری نماییم. سپاس خداوندی که ما را در ایران اسلامی زندگی بخشید و رهبری بزرگ به ما عطا فرمود تا از گمراهی ما را نجات دهد و در مسیر اسلام حرکت و هدایت نماید.

خدایا نمی‌دانم چگونه به این اسلام و انقلاب خدمت کنم که ارزنده باشد. خدایا تو شاهد باش که برای رضای تو به این مکان مقدس پا نهاده و هدفم دفاع از اسلام و قرآن است و آرزو دارم که مورد لطف تو قرار بگیرم. خدایا تو شاهدی که من به خاطر تو از خانواده و بستگانم جدا شده و چشم امیدم به توست. خداوندا مرا بپذیر و از گناهانم درگذر که اگر دست رد به سینه‌ام بزنی دیگر کسی را ندارم.

خود را موظف می‌دانم که جانم را برای حفظ دینم فدا کنم و هیچ راهی برای رسیدن به خدا به جز شهادت نمی‌یابم که وظیفه خود می‌دانم که پرچم لا اله الا الله و محمد رسول الله به دست بگیرم و در بلندترین نقطه خاک دشمن به اهتزاز درآورم.

امیدوارم که اگر در راه اعتقادم شهید شدم، برایم ناراحت نشوید و همانطوری که مرا برای خدمت به اسلام راهنمایی کردید، بقیه برادران را در این راه راهنما باشید؛ چه خوب است قبل از اینکه مرگ به سراغ ما بیاید از آن استقبال کنیم.

برادران، امیدوارم که در مسیر اسلام حرکت کنید همه می‌دانید که ما در این دنیای مادی مسافریم و باید به جایگاه ابدی برویم که اگر مورد لطف الهی قرار گیریم خوشبخت بوده و از ظلمت و تاریکی نجات یافته‌ایم. برادرانم، سلاح به زمین افتاده‌ام را بردارید و سنگر خالی مرا پرکنید.

خواهران زینب‌وار اسلام را یاری کنید و با حفظ حجاب خود پاسدار خون شهدا باشید و در تمام کار‌ها خدا را در نظر داشته باشید.

اما‌ ای مادر وقتی که خبر شهادت جگرگوشه‌ات به تو رسید، گریه مکن که دشمنان اسلام از گریه کردن تو شاد می‌شوند و اشک‌هایت را فرونریز تا تیری باشد به قلب دشمنان اسلام و من به چنین مادری افتخار کنم که مرا چنین آزاده تربیت نموده که توانستم جان خود را در راه خدا فدا کنم‌. ای مادر گریه نکن و خوشحال باش و با قلب راسخ و با افتخار در تشییع جنازه ام شرکت کن و شادمان باش که نوجوان حقیرت را به خدا هدیه کردی و مادر عزیزم شیرت را حلالم کن و از این راضی باش که خداوند هم راضی شود؛ ان‌شاالله.

و اما‌ ای امت شهیدپرور شما باید امام عزیزمان را پیروی کنید و بدانید که پیروی از امام پاسداری از خون شهید است پس بکوشید گفته‌های امام عزیزمان را به کار ببرید و همیشه در ذهن داشته باشید:

که ما زنده از آنیم که آرام بگیریم/ موجیم که ماندن عدم ماست

از کلیه دوستان و آشنایان تقاضا دارم که لطف نمایید و مرا به حسین ببخشید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها