لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در برگزاری انتخابات مرحله دوم مجلس

قائم‌مقام دبیر شورای نگهبان با اشاره به تاثیر ویروس منحوس کرونا در برگزاری انتخابات گفت: با توجه به شیوع این ویروس منحوس آنچه که باید مورد توجه قرار گیرد، این است که به دستورالعمل‌های بهداشتی پایبند باشیم.
کد خبر: ۴۱۴۷۰۱
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۸ - 07September 2020

لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در برگزاری انتخابات مرحله دوم مجلسبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، سیامک ره‌پیک قائم مقام دبیر شورای نگهبان در جلسه افتتاح ستاد مرکزی نظارت بر مرحله دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که امروز برگزار شد، با اشاره به اهمیت انتخابات مرحله دوم یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: این مرحله از انتخابات به اندازه مرحله نخست دارای اهمیت و حساسیت است و پاسداری از سلامت رای مردم و صیانت از آرای داوطلبان برای ما مهم و یکسان است.

قائم مقام دبیر شورای نگهبان تصریح کرد: آنچه که ناظران و هیئت‌های نظارت باید از آن مراقبت کنند، بحث سلامت انتخابات و پاسداری از رای مردم است.

ره‌پیک ابراز امیدواری کرد که شاهد نظارت دقیق و کامل از سوی ناظران و هیئت‌های نظارت در انتخابات مرحله دوم یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باشیم.

وی با اشاره به تاثیر ویروس منحوس کرونا در برگزاری انتخابات گفت: با توجه به شیوع این ویروس منحوس آنچه که باید مورد توجه قرار گیرد، این است که به دستورالعمل‌های بهداشتی پایبند باشیم و نوع نظارت و مراقبت ما از این مسئله به شکلی باشد که اعتماد و سلامت مردم تامین شود.

قائم مقام دبیر شورای نگهبان در پایان ناظران و هیئت‌های نظارت را به اجرای دقیق قانون، رعایت عدالت و انصاف در نظارت بر انتخابات و همچنین برخورد اخلاقی و در چارچوب قانون با تمامی عوامل اجرایی، نامزد‌ها و نمایندگان نامزد‌ها توصیه کرد.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار