دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قم با رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس+ تصاویر

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم با حج‌ الاسلام و المسلمین آقاتهرانی رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۴۱۴۷۱۹
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۹ - 07September 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، حجت‌الاسلام «علی لقمانپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم با حضور در دفتر رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در قم، با حجت الاسلام والمسلمین «مرتضی آقاتهرانی» دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار حجت الاسلام لقمانپور گزارش مبسوطی از سوابق و فراز و نشیب احداث باغ موزه انقلاب و اسلامی و دفاع مقدس استان قم در سال‌های اخیر ارائه کرد و اهم مسائل و مشکلات پیش روی افتتاح موزه بخصوص نواقص سالن آمفی تئاتر را بازگو نمود.

حجت الاسلام والمسلمین آقاتهرانی نیز با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته، ارزشمندی و اهمیت دفاع مقدس را وابسته به حفظ دین و ارزش‌های دینی و الهی برشمرد و بر تبیین این موضوع در جامعه تاکید کرد.

در این جلسه یک جلد فرهنگ اعلام شهدای روحانیت و نسخه‌هایی از کتب فقهی باب جهاد برخی مراجع عظام به رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تقدیم شد.

همچنین مقرر گردید حجت الاسلام لقمانپور در جلسه هفته آینده کمیسیون فرهنگی مجلس حضور یابد و گزارشی از روند پیشرفت موزه و مشکلات فعلی آن ارائه دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار