سرگرد «سهیلی‌فرد» به جمع شهدای مدافع سلامت پیوست

سرگرد مسلم سهیلی‌فرد از کارکنان درمانی نیروی زمینی ارتش به دلیل درگیری با بیماران کرونایی، مبتلا به این ویروس منحوس شد و شامگاه دوشنبه به جمع شهدای مدافع سلامت پیوست.
کد خبر: ۴۱۴۸۱۵
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۱ - 08September 2020

یکی دیگر از کادر درمان نیروی زمینی ارتش به خیل شهدای مدافع سلامت پیوستبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ دوم «فرهادی‌فر» معاون نیروی انسانی نیروی زمینی ارتش در مراسم تشییع پیکر سرگرد شهید مسلم سهیلی‌فرد از مدافعان سلامت این نیرو که در بیمارستان خانواده نزاجا برگزار شد، اظهار داشت: کادر درمانی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی نیروی زمینی ارتش جزو اولین کارکنانی هستند که از ابتدای شیوع ویروس کرونا با این ویروس مستقیماً درگیر بودند و از جان خود گذشتند تا مردم عزیزمان در سلامت باشند.

وی افزود: تمامی بیمارستان‌های ارتش به‌صورت شبانه‌روزی در خدمت بیماران کرونایی بوده و هم‌اکنون نیز خدمات درمانی ارائه می‌کنند.

معاون نیروی انسانی نزاجا با بیان اینکه ۱۱ هزار نیروی درمانی در ارتش در حوزه کرونا به بیمار کرونایی خدمت می‌کنند، تأکید کرد: ارتش با برپایی بیمارستان‌های صحرایی، ضدعفونی کردن معابر و اماکن، تشکیل قرارگاه مقابله با کرونا و کمک‌های مومنانه در راستای کنترل ویروس منحوس نقش مؤثری را داشته است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار