مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان:

باغ موزه دفاع مقدس لرستان برای تکمیل نیازمند 20 میلیار تومان اعتبار است

سرهنگ محسن رشیدی گفت: 10 سال از زمان کلنگ زنی باغ موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس لرستان می‌گذرد که ساخت این پروژه تاکنون 85 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و برای تکمیل آن به 20 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
کد خبر: ۴۱۴۸۹۹
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۷ - 08September 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد سرهنگ پاسدار«محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان در دومین جلسه شورای هماهنگی هفته دفاع مقدس که در فرمانداری خرم آباد برگزار شد، ضمن تسلیت ایام عزاداری سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) و تبریک فرارسیدن چهلمین سال دفاع مقدس، به تشریح برنامه‌های هفته فاع مقدس در لرستان پرداخت و اظهار داشت: در اولین روز از هفته دفاع مقدس نمایشگاه دستاوردهای 40 ساله دفاع مقدس، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در لرستان افتتاح می‌شود.

وی افزود: در این نمایشگاه نیروهای مسلح و همه دستگاه‌ها و ادارات دستاوردهای 40 ساله خود را به نمایش می‌گذارند.

رشیدی با بیان اینکه  پیشکسوتان دفاع مقدس اسناد زنده آن دوران هستند، گفت: در اولین روز از  هفته دفاع مقدس امسال از یک میلیون پیشکسوت جهاد و مقاومت تجلیل می‌شود که سهم لرستان از این تعداد 27 هزار نفر است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با بیان اینکه دفاع مقدس متعلق به قشر خاصی نیست، تصریح کرد: با توجه به شرایط کرونا و تاکید ستاد مبارزه با بیماری کرونا، به‌صورت نمادین از چند نفر از پیشکسوتان که از یگان‌ها، سازمان‌ها و ادارات مختلف هستند حضوری تجلیل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مراسم تجلیل از پیشکسوتان جهاد و شهادت با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار لرستان و فرماندهان ارشد، آجا، ناجا و سپاه برگزار می‌شود.

برای تکمیل باغ موزه دفاع مقدس لرستان بیست میلیار تومان اعتبار نیاز است

رشیدی به افتتاح فاز اول باغ موزه دفاع مقدس لرستان همزمان با هشت استان دیگر در هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: 10 سال از زمان کلنگ زنی باغ موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس لرستان می‌گذرد که ساخت این پروژه تاکنون 85 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و برای تکمیل آن 20 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

برای تکمیل باغ موزه دفاع مقدس لرستان بیست میلیار تومان اعتبار نیاز است

در ادامه این جلسه «جعفر طولابی» فرماندار خرم آباد، برای همکاری در برگزاری مراسمات هفته دفاع مقدس، اعلام آمادگی کرد و دستورات لازم را به ادارات و دستگاه‌های خدماتی جهت رفع مشکلات آب‌رسانی، برق‌رسانی، آماده سازی راه ارتباطی باغ موزه دفاع مقدس و ... داد و اظهار داشت: مسئولیت برگزاری نمایشگاه دستاوردهای را به اداره صنعت، معدن و تجارت واگذار کردیم.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌الملی لرستان برگزار می‌شود، افزود: از تاریخ 20 شهریور باید غرفه‌ها، تحویل متولیان برگزاری نمایشگاه دستاوردهای 40 سالگی دفاع مقدس شود.

برای تکمیل باغ موزه دفاع مقدس لرستان بیست میلیار تومان اعتبار نیاز است

انتهای پیام/  

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار