رئیس حوزه هنری آذربایجان‌شرقی خبر داد؛

محکومیت اهانت به قرآن کریم و پیامبر اکرم(ص) توسط هنرمندان تبریزی

«بلاغی» گفت: هنرمندان تبریزی با خلق آثار هنری، بازنشر کاریکاتور موهن به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) در نشریه فرانسوی را محکوم می‌کنند.
کد خبر: ۴۱۵۱۶۵
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۸ - 10September 2020

به گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، «محمدحسیین بلاغی»، رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی ضمن محکوم کردن کاریکاتور توهین آمیز به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) اظهار داشت: باید دولت‌های اروپایی به ویژه دولت فرانسه از تمام مسلمانان جهان عذرخواهی رسمی کنند.

وی ادامه داد: اقدام موهن نشریه فرانسوی که به بهانه آزادی بیان تکرار شده است، موجب جریحه دار شدن احساسات مسلمانان جهان، اقدامی تحریک آمیز و توهین به ارزش‌های اسلامی است.

رئیس حوزه هنری استان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر «محکوم نکردن این جرم بزرگ به بهانه آزادی بیان، عوام فریبی است» گفت: کاریکاتوریست‌ها و طراحان گرافیکی آذربایجان‌شرقی در محکوم کردن کاریکاتور موهن، طرح‌های گرافیکی و کاریکاتور‌های خود را در فضای مجازی منتشر می‌کنند.

بلاغی در پایان خاطرنشان ساخت: هنرمندان می توانند آثار هنری خود را در محکومیت این حرکت موهن جهت نشر در فضای مجازی، به واتساپ حوزه هنری آذربایجان شرقی به شماره تماس 09337569957 ارسال کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار