قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

«ولایت‌پذیری» مهم‌ترین پیام شهدا به جامعه امروز است

حجت‌الاسلام «غلامحسین نوفرستی» ولایت‌پذیری را از پیام‌های شهدا به جامعه امروز دانست و گفت: شهدا شعله انقلاب اسلامی را بر افروختند و زمینه‌ساز گسترش اسلام در جامعه شدند لذا ما باید ادامه‌دهند راه آنان باشیم.
کد خبر: ۴۱۵۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹ - 10September 2020

«ولایت‌پذیری» مهم‌ترین پیام شهدا به جامعه امروز استحجت‌الاسلام «غلامحسین نوفرستی» قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در حاشیه یادواره شهید «محمود کاوه» و شهدای عملیات کربلای ۲ در گفت‌وگو با دفاع‌پرس  در بیرجند، اظهار داشت: در پیروزی انقلاب اسلامی موج مردمی، حق‌طلبی، حق‌خواهی و معرفت به امام (ره) و ولایت کاملاً مشاهده شد.

وی با بیان اینکه شهدا بستری را برای تحول عظیم در سطح کشور فراهم کرده و پیام را به جهان منتقل کردند، بیان داشت: شهدا شعله انقلاب اسلامی را بر افروختند و زمینه‌ساز گسترش اسلام در جامعه شدند لذا ما باید ادامه‌دهند راه آنان باشیم.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه شهدا زمینه‌ساز استقلال و عزت جمهوری اسلامی شدند و باید راه شهدا را با خدمت و عملکرد خود دنبال کنیم، مطرح کرد: امروز نیاز است تا در مکتب شهید « حاج قاسم سلیمانی» و «محمود کاوه» جوانانی تربیت شوند تا زمینه‌ساز ظهور امام زمان (عج) شوند.

نوفرستی، ولایت‌پذیری را از پیام‌های شهدا به جامعه امروز دانست و عنوان کرد: لبخند زدن به استکبار جهانی مخالفت با خط ولایت است و متأسفانه برخی با نوع حرف زدن، تعامل و گفتمان خود به دشمنان امید می‌دهند.

وی بیان داشت: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و برگزاری یادواره‌ها خود یکی از راه‌های زنده نگه داشتن این فرهنگ ناب و انسان‌ ساز است.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه باید همانند شهدا باید ولایت‌مدار باشیم و گفتمان ولایت و دستورات ولایت مدنظر باشد، مطرح کرد: آنچه که امروز بایستی در جامعه بسط داده شود همین فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت‌طلبی است چرا که دشمن از روحیه عاشورایی و شهادت‌طلبی جوانان انقلابی و متعهد ما هراس دارد.

این مقام مسوول در پایان خاطرنشان کرد: همه ما باید همواره نسبت به حفظ دستاوردهای انقلاب توجه داشته باشیم و همیشه خود را در مسیر شهدا قرار دهیم و مراقب توطئه و مکر دشمنان باشیم چون دشمنان به دنبال اختلاف در بین آحاد ملت ایران است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار