چهل‌سالگی سرو / مسئول سازمان بسیج رسانه مازندران خبر داد؛

برگزاری جشنواره ملی رسانه‌ای «شهید سلیمانی‌ها» در مازندران

«عبدالمهدی حق‌شناس» از برگزاری جشنواره ملی رسانه‌ای «شهید سلیمانی‌ها» در استان مازندران خبر داد و گفت: این جشنواره در هفت محور و هفت موضوع برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۱۵۱۹۱
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹ - 10September 2020

برگزاری جشنواره ملی «شهید سلیمالنی‌ها» در مازندران«عبدالمهدی حق‌شناس» مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه کربلای مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ساری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس به تشریح برنامه‌ها پرداخت و از اجرای 5 عنوان و تعداد 100 برنامه در هفته دفاع مقدس خبر داد و اظهار داشت: برنامه‌ها در سطح 22 کانون بسیج رسانه برگزار می‌شود.

وی برگزاری مسابقه «رسانه و دفاع مقدس»، دیدار با خانواده شهدای رسانه، تجلیل از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت در حوزه رسانه و غبارروبی مزار شهدای رسانه را پنج محور شاخص برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس اعلام کرد و گفت: هفته دفاع مقدس اوج اجرای برنامه‌هاست و تمام تلاش ما این است که گرامیداشت دفاع مقدس باشکوه برگزار شود.

حق‌شناس همچنین از برگزاری دومین جشنواره رسانه ابوذر در استان مازندران خبر داد و گفت: فراخوان جشنواره با محوریت چهلمین سالگرد دفاع مقدس هفته آینده در سطح استان منتشر می‌شود.

وی همچنین از برگزاری جشنواره ملی رسانه‌ای «شهید سلیمانی‌ها» به میزبانی استان مازندران خبر داد و گفت: فراخوان این جشنواره در هفت محور و هفت موضوع آبان ماه منتشر می‌شود.

مسئول سازمان بسیج رسانه زمان برگزاری این جشنواره را در سالروز شهادت سردار دلها حاج «قاسم سلیمانی» اعلام کرد و عکس، فیلم، گزارش، خبر و تیتر را از جمله موضوعات جشنواره برشمرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار