مدیرکل بنیاد شهید آذربایجان‌شرقی؛

هفته دفاع مقدس فرصتی ارزشمند برای تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب است

«عباس پورحسن» گفت: هفته دفاع مقدس فرصت بسیار ارزشمندی برای تجدید میثاق با آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدا و ایثارگران است.
کد خبر: ۴۱۵۲۰۴
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵ - 10September 2020

به گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، «عباس پورحسن»، مدیرکل بنیاد شهید آذربایجان‌شرقی در نشست هماهنگی گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس، با تاکید بر لزوم حفظ و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های آینده اظهار داشت: هفته دفاع مقدس فرصت بسیار ارزشمندی برای تجدید میثاق با آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدا و ایثارگران است.

وی با بیان اینکه برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس از ارزش بالایی برخوردار است، افزود: انتقال مفاهیم دوران هشت سال دفاع جانانه مردم ایران به نسل سوم و چهارم انقلاب بسیار حائز اهمیت است.

پورحسن افزود: دفاع مقدس تجربه‌ای عظيم و گران‌قدر است که به عنوان برگی زرین در تاريخ کهن این مرز و بوم تا ابد ماندگار خواهد بود.

مدیرکل بنیاد شهید آذربایجان‌شرقی در ادامه به تشریح برنامه‌های بنیاد استان جهت گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس پرداخت و ابراز داشت: تمامی برنامه‌های جمعی در این هفته همسو با ترویج و شناخت فرهنگ حسینی و با رعایت دستورالعمل‌ها و شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: برگزاری مراسم تجدید میثاق با شهدا، غبارروبی و تعویض پرچم گلزارهای شهدا، تجلیل از مادران، همسران و دختران شهدا، اجرای 40 نقاشی دیواری از تمثال مبارک شهدا، اجرای همایش‌های خیابانی، برگزاری نمایشگاهی از آثار به جا مانده از شهدا و وصایای گرانقدرشان و برگزاری مسابقات قرآنی و هنری از جمله برخی از برنامه‌هایی ا‌ست که در ایام هفته دفاع مقدس به اجرا در خواهند آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار