برگزاری برنامه «با این ستاره‌ها» هر هفته در گلزار شهدا

ویژه‌برنامه «با این ستاره‌ها» پنجشنبه هر هفته از ساعت ۱۶ در قطعه ۲۶ گلزار شهدای بهشت زهرا (س) تهران با حضور عموم شهروندان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۱۵۲۳۴
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴ - 10September 2020

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، ویژه‌برنامه «با این ستاره‌ها» پنجشنبه هر هفته از ساعت ۱۶ تا اقامه نماز جماعت مغرب و عشا، قطعه ۲۶ گلزار شهدای بهشت زهرا (س) تهران با حضور عموم شهروندان برگزار می‌شود.

در آستانه ایام هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی، ویژه‌برنامه با این ستاره‌ها (بر‌گرفته از منویات مقام معظم رهبری (مد ظله‌العالی)) با مشارکت سازمان بهشت زهرا (س)، سازمان اوقاف استان تهران، هیئت شهدای گمنامو سپاه سید‌الشهدا (ع) استان تهران پنجشنبه‌های هر هفته تا پایان سالجاری، از ساعت ۱۶ تا اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء، قطعه ۲۶ گلزار شهدای بهشت زهرا (س) با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی برای عموم شهروندان و زائران حاضر در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) برگزار می‌شود.

برگزاری برنامه «با این ستاره‌ها» هر هفته در گلزار شهدا

از بخش‌های جنبی این ویژه‌برنامه می‌توان به غرفه‌های فرهنگسرای رضوان شامل: محصولات عفاف و حجاب، مشاوره مذهبی، مشاوره اجتماعی، فال شهدایی، قرآن بخوانید هدیه بگیرید، خادم الشهدا، تست قند و فشار خون، خوشنویسی، پاسخگویی به شبهات و تحریفات، احکام، کودک و نوجوان و عرضه محصولات فرهنگی اشاره کرد که به صورت ویژه به مدعوین و حاضرین در برنامه خدمات‌رسانی می‌کنند.

علاقه‌مندان جهت حضور دراین برنامه می‌توانند به نشانی بهشت زهرا (س) گلزار شهدا، قطعه ۲۶ گلزار شهدای بهشت زهرا (س) مراجعه کنند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۵۵۲۰۲۲۱۸ و ۵۵۲۰۱۵۳۱ در تماس باشند

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار