نماینده ولی فقیه در مازندران:

سیاست‌های ضد اسلامی عامل اصلی اهانت به مقدسات است

آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی اهانت به پیامبر اسلام را گناه بزرگ و نابخشودنی اعلام کرد و گفت: سیاست‌های عمیقا ضد اسلامی عامل اصلی این اهانت‌هاست که ریشه در سیاست‌های استکباری صهیونیست‌ها دارد.
کد خبر: ۴۱۵۲۷۶
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۲ - 10September 2020

سیاست‌های ضداسلامی عامل اصلی اهانت به مقدسات استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، آیت‌الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران در مراسم تجمع اعتراض آمیز مردم استان که امروز در صحن امامزاده یحیی (ع) ساری برگزار شد، نسبت به اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم در فرانسه و آتش‎سوزی قرآن کریم در سوئد اظهار داشت: دشمنان با توهین به مقدسات می‌خواهند حساسیت مسلمانان به مقدسات اسلامی را کم و عادی سازی کنند.

محمدی لایینی این اهانت را یک گناه بزرگ و نابخشودنی اعلام کرد و افزود: سیاست‌های عمیقا ضداسلامی عامل اصلی این اهانت هاست که ریشه در سیاست‌های استکباری صهیونیست‌ها دارد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان با این اهانت‌ها به دنبال ایجاد اختلاف در منطقه و عادی سازی چنین رفتار‌هایی هستند که هر از چند گاه بروز می‌کند، گفت: هشیاری به چنین مسائلی وظیفه اصلی مسلمانان جهان هست و باید با این رفتار‌ها برخورد دشمنانه داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه مجامع بین المللی باید اینگونه اقدامات را محکوم نمایند، افزود: از مردم ایران نیز انتظار می‌رود که احترام مقدسات خود را حفظ کنند تا دیگر کشور‌ها به دنبال سوء استفاده نباشند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار