نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

دشمنان با توهین نمی‌توانند در مقابل اسلام ایستادگی کنند

حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی گفت: امروزه دشمنان با توهین نمی‌توانند در مقابل اسلام ایستادگی کنند.
کد خبر: ۴۱۵۲۷۷
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۸ - 10September 2020

دشمنان با توهین نمی‌توانند در مقابل اسلام ایستادگی کنندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، امروز مردم مرکز استان خراسان شمالی در محکومیت هتک حرمت به پیامبر رحمت در میدان شهید شهرستان بجنورد تجمع کردند و با سر دادن شعارهایی از جمله «خون مسلمانان به جوش آمده، امت اسلامی به خروش آمده»، «وای اگر رهبرم اذن جهادم دهد، ارتش دنیا نتواند جوابم دهد» و «مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل»، خشم و انزجار خود را از اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) نشان دادند.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین «ابوالقاسم یعقوبی» نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی اظهار کرد: قرآن جریان حق را روشن و در مقابل باطل ایستادگی کرد و امروزه دشمنان با توهین نمی‌توانند در مقابل اسلام ایستادگی کنند.

وی ادامه داد: دشمنان غربی از اسلام ناب محمدی در هراسند و این نادان‌ها که در کشورهای غربی به پیامبر اسلام توهین می‌کنند نمی‌دانند که به همه انبیا توهین کرده‌اند چرا که پیامبر اسلام عصاره انبیا است.

یعقوبی عنوان کرد: دستاوردهای پیامبر برای عالم بشریت بوده بنابراین پیامبر رحمت تنها برای یک عده خاص نیامده و رحمت العالمین است و توهین به پیامبر (ص) و کتاب قرآن، توهین به تمامی بشریت است.

وی با بیان اینکه اگر کسی به قرآن جسارت کند به همه کتب آسمانی جسارت کرده است، افزود: اگرچه غربی ها قرآن را آتش می زنند ولی در برابر اندیشه مسلمانان و جبهه مقاومتی که در سراسر جهان شکل گرفته ناتوان هستند.

یعقوبی بیان کرد: مقاومت اسلامی با این‌گونه اقدامات دست از حرکت برنمی‌دارد و کار خود را انجام می‌دهد و اندیشه مسلمانان با جبهه مقاومت به‌پیش می‌رود.

در این مراسم نونهالان در مدح پیامبر اعظم (ص) نوحه‌خوانی و سرودخوانی اجرا کردند و تجمع‌کنندگان با در دست داشتن پلاکاردهایی با عنوان «فداک یا رسول‌الله»، «لبیک یا رسول‌الله (ص)» و «لبیک یا خامنه‌ای»، اقدام توهین آمیز به ساحت مقدس پیامبر خاتم (ص) و کتاب هدایت قرآن کریم را محکوم کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار