رئیس عقیدتی فرماندهی انتظامی لرستان تاکید کرد؛

تلاش و برنامه‌ریزی نیروی انتظامی برای تحقق امنیت اخلاقی در جامعه

حجت الاسلام سیداسماعیل حسینی مازندرانی گفت: نیروی انتظامی همواره برای تحقق امنیت اخلاقی در جامعه تلاش و برنامه‌ریزی کرده است.
کد خبر: ۴۱۵۳۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۵ - 10September 2020

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت الاسلام «سید اسماعیل نیروی انتظامی با آنچه که موجب عدم تحقق امنیت اخلاقی در جامعه بشود برخورد خواهد کردحسینی مازندرانی» در جمع فرماندهان و مدیران نیروی انتظامی شهرستان بروجرد، امنیت روانی و روحی را از جمله آرمان‌های جمهوری اسلامی دانست و اظهار داشت: همه ملت‌ها در جستجوی رفاه، علم و زندگی سعادتمندانه و برخوردار از امنیت و آرامش اند که جز با کمک فضای معنوی و روح لطیف دینی به هیچ وجه برای انسان قابل دسترسی نیست و این فضائل بیان شده در شمار آرمان‌های والای جمهوری اسلامی است.

وی افزود: جمهوری اسلامی و در رأس آن رهبری معظم انقلاب، اقتدار را نه برای تجاوزطلبی، رفاه را نه همراه با شکاف اجتماعی و پیشرفت علمی را نه با غفلت از آرمان‌های معنوی برای ملت عزیز می‌خواهد.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان گفت: به برکت مواضع انقلاب و امنیت عمومی حاکم بر آن پیشرفت‌های گوناگون علمی و سیاسی و عزت ملی در سطح دنیا نصیب ملت ما شده است و دشمنان نظام را وادار کرده با هر ابزاری به احساس امنیت عمومی لطمه وارد کنند که خوشبختانه با هوشیاری مردم و تلاش بی وقفه دستگاه‌های امنیتی خاصه نیروی انتظامی، نقشه شوم آنها نقش بر آب شود.

حجت الاسلام حسینی مازندرانی در بخش دیگری به دغدغه مهم خانواده‌ها در مورد امنیت فرهنگی پرداخت افزود: همه مردم نسبت به خانواده خود و جوانی که سال‌ها برایش زحمت کشیده و تربیتش کرده‌اند حساس هستند و نیروی مقتدر انتظامی اجازه نمی‌دهد عده‌ای با فریبکاری جوانان این مرز و بوم را دچار اعتیاد، فساد اخلاقی و دچار وسوسه‌هایی کند که از مسیر درست زندگی دور بیندازد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: نیروی انتظامی با درک درست از حساسیت‌های جامعه و بر اساس وظایف قانونی خود و بدون هیچ ملاحظه‌ای با آنچه که موجب عدم تحقق امنیت اخلاقی در جامعه بشود برخورد خواهد کرد و در این مسیر، نگرانی فرهنگی خانواده ایرانی را تاب نمی‌آورد.

حجت الاسلام حسینی، به توهین نشریه شارلی ابدو یک نشریه فرانسوی صهیونستی نسبت به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) اشاره و گفت: پیامبر بزرگ اسلام، پیامبر رحمت و رأفت و پیامبر مهربانی و اخلاق و همه فضائل و خوبی‌ها و ترجمان ذات خداوند متعال است.

وی عنوان کرد: اهانت این نشریه موهن به ساحت مقدس رسول اکرم (ص) همراه با اهداف صهیونیستی و توسط صهیونیست‌های اسرائیلی طراحی شده است.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان با اشاره به اینکه دریای پاک رحمت نبوت و رسالت و گل سرسبد عالم و سرور پیغمبران ذره‌ای از ذلالیت و پاکی آن توسط صهیونیست‌ها کاسته نخواهد شد افزود: ما باید وظیفه خود در قبال توهین به مقدسات دین و اسلام را انجام دهیم که این توهین‌ها موجب جریحه دار شدن قلب امام زمان (عج) می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار