رسانه صهیونیست:

حزب‌الله واکنش نشان می‌دهد و یک نظامی اسرائیلی را می‌کشد

یک رسانه صهیونیست به حتمی بودن واکنش حزب‌الله علیه رژیم صهیونیستی اشاره کرد.
کد خبر: ۴۱۵۳۵۱
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶ - 11September 2020

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، یک رسانه صهیونیست به حتمی بودن واکنش حزب الله علیه رژیم صهیونیستی اشاره کرد.

پایگاه خبری صهیونیستی والاه اعلام کرد: طبق برآورد ارتش اسرائیل، حزب الله عملیاتی در واکنش به کشته شدن یکی از نیروهایش در سوریه، انجام خواهد داد و یک نظامی اسرائیلی را در شمال(فلسطین اشغالی) می کشد.

این رسانه صهیونیست به نقل از برآورد سالانه ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شده است که گروههای مقاومت فلسطین به احتمال زیاد به رویارویی نظامی علیه اسرائیل روی نخواهد آورد.

گفتنی است که چندی قبل، سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان، با حتمی دانستن پاسخ حزب الله به شهادت «علی کامل محسن» عضو این گروه توسط رژیم صهیونیستی در سوریه، گفته بود: صهیونیستها از زمانی که دریافته اند پاسخ ما قطعی است نظامیان خود را مانند موش در نقاط مختلف پنهان ساخته اند. این خود جزئی از مجازات آنها محسوب می شود. صهیونیستها باید بدانند که اگر یکی از نیروهای حزب الله را به شهادت رساندند، یکی از نظامیانشان کشته خواهد شد. این به معنای تثبیت معادله و موازنه است. ما به دنبال کار رسانه ای و تبلیغاتی نیستیم. بلکه به دنبال آن هستیم تا یک نظامی صهیونیست را بکُشیم. برای انجام این کار هیچ عجله ای نداریم. اینکه صهیونیستها نظامیان خود را پنهان می کنند نشان دهنده قدرت مقاومت است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار