چهل سالگی سرو/ وصیت ‌نامه «شهید اسماعیل اکبری»:

اگر خدای ناکرده مردم از ولایت فقیه جدا شوند با نابودی انقلاب روبرو خواهیم شد

در فرازی از وصیت نامه پاسدار شهید «اسماعیل اکبری» آمده است: اگر خدای ناکرده مردم از ولایت فقیه جدا شوند با نابودی انقلاب روبرو خواهیم شد و این همان‌چیزی است که ابرقدرتهای جهان‌خوار مدتهای زیادی است که به انتظار همین روز چشم‌دوخته‌اند.
کد خبر: ۴۱۵۳۶۷
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۵ - 11September 2020

اگر خدای ناکرده مردم از ولایت فقیه جدا شوند با نابودی انقلاب روبرو خواهیم شد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، به‌ مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و در سالروز شهادت پاسدار شهید «اسماعیل اکبری» از شهدای شهرستان «رشت» وصیت‌نامه این شهید بزرگوار را از نظر می‌گذرانیم.

زندگینامه شهید:

پاسدار شهید «اسماعیل اکبری» فرزند «ابراهیم» در اول آذر ماه سال ۱۳۴۱ شمسی مصادف با «عید قربان» در روستای «راسته کنار» پیربازار از توابع شهرستان «رشت» به دنیا آمد. تحصیلات ابتدایی را در دبستان «اسلام» پیر بازار و دوره راهنمایی را در مدرسه «محمد علی پیر بازاری» سپری کرد و مقطع متوسطه را در دبیرستان بازرگانی ولی عصر (عج) رشت در رشته حسابداری به پایان رساند.

وی از دوران کودکی علاقه وافر به فراگیری معارف اسلامی داشت و از همان کودکی نزد پدر بزرگ به فراگیری قرآن مشغول شد. از ویژگی های بارز اخلاقی او برخورد خوب با مردم بود و هرگز کسی را از خود آزرده خاطر نمی کرد. فعالیت او در مسجد محل به عنوان یکی از اعضای انجمن اسلامی چشم گیر بود و مسجد و نماز جماعت را بسیار دوست داشت.

شهید «اسماعیل اکبری» پس از فراگیری آموزش دفاعی در شهریور ماه ۱۳۶۲ عازم جبهه گردید و در تاریخ 20 شهریور 1362 در عملیات والفجر ۳ و در حمله هوایی رژیم عراق به شهرستان مریوان که مصادف با روز عید قربان بود به درجه رفیع شهادت نائل آمد. پیکر مطهر مولود عید قربان ۴۱ که در روز عید قربان ۶۲ به شهادت رسیده بود را در گلستان شهدای مسجد جامع پیر بازار به خاک سپردند.  

وصیت نامه شهید:

شهید اکبری در قسمتی از وصیت نامه خویش می نویسد:

اکنون که تمامی قدرت های مادی جهان در صدد نابودی این انقلاب برآمده اند و از هر سو چه در داخل و چه از خارج کشور، به این انقلاب ما حمله می کنند من به حکم وظیفه شرعی خود بر خودم واجب دانستم که برای دفاع از مکتب و کشور اسلامی خود به جبهه های حق علیه باطل بروم و به ندای حق طلبانه بزرگ پاسدار اسلام حسین بن علی (علیه السلام) لبیک گفته و به درجه شهادت نائل آیم.

ای امت اسلامی و شهید پرور ایران پشت سر ولایت فقیه حرکت کنید و امام را تنها نگذارید و جبهه را خالی نکنید. اگر خدای ناکرده مردم از ولایت فقیه جدا شوند با نابودی انقلاب روبرو خواهیم شد و این همان چیزی است که ابرقدرتهای جهان خوار مدتهای زیادی است که به انتظار همین روز چشم دوخته اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار