سردار احمدی:

امروز لحظه‌ای احساس پیروزی بدون خطر نباید کرد

فرمانده سپاه امام رضا(ع): هیچ‌کس فکر نمی‌کرد که آن دوره محرومیت و فشار همه‌جانبه دشمن از بچه‌های مظلوم این سرزمین و یادگاران امام راحل، نیروهایی بسازد که افعال و عملکردشان الگو و اسوه و تنها نسخه شفابخش ملت‌های ستمدیده شود.
کد خبر: ۴۱۵۴۳
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۹ - 19February 2015

امروز لحظه‌ای احساس پیروزی بدون خطر نباید کرد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از مشهد، محفل انس رزمندگان ادوات لشکر 21 امام رضا (ع) به یاد شهدای عملیات والفجر 8 و بدر با حضور جمعی از رزمندگان این واحد در مشهد برگزار شد. در این نشست صمیمی چند تن از رزمندگان به بیان خاطرات خود در خصوص رشادتهای رزمندگان اسلام و بعضی شهدای واحد ادوات پرداختند. سردار احمدی فرمانده سپاه امام رضا (ع) و از فرماندهان دفاع مقدس نیز در جمع این پیشکسوتان جهاد و شهادت حاضر شد و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: خدا توفیق داد تا در این جلسه شرکت کنم و از فضای معطر آن بهرهمند شده و به شما عرض ارادت و خدا قوت داشته باشم. به یاد یکیک شهدای عالیمقام و تجدید خاطره و عهد و پیمان با آن شهیدان که در این محفل اسامی نورانیشان، مقاومتهایشان و فداکاریهایشان در جنگ نابرابر هشتساله نتایج آبرومند و افتخارآمیزی را برای اسلام عزیز به ارمغان آوردند هستیم. زیارت دوستان و تجدید خاطرات دفاع مقدس و نقل خاطرات شهدای این واحد برای من یادآوری آن روزها را به همراه داشت.

وی ادامه داد: مظلومیت شهدای ما در دفاع از خاک اشغالشدهشان امروز به خط مرزی رژیم اشغالگر قدس منتقلشده است. هیچکس فکر نمیکرد که آن دوره محرومیت و فشار همهجانبه جبهه دشمن از بچههای مظلوم این سرزمین و یادگاران امام راحل نیروهایی بسازد که فعل و عملکردشان الگو و اسوه و تنها نسخه شفابخش ملتهای ستمدیده شود. برنامهریزی آنها در آن نبرد نابرابر این عزت و عظمت را برای اسلام رقم زد.امروز میدانی که برای دفاع از اسلام بازشده است از مقیاس نقشه ایران به مقیاس کشورهای اسلامی منطقه گسترش پیداکرده است که لحظهای احساس پیروزی بدون خطر نباید کرد.

سردار احمدی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که هر مسئولیتی که در دست هرکسی است تنگه احدی است و ضرورت هوشیاری ایثارگران خاطرنشان کرد: در جنگ احد یک پیروزی 95 درصدی به یک شکست صددرصدی تبدیل شد. علتش غفلت عده محدودی بود که مأمور حفظ تنگه احد بودند و به خیال اینکه جنگ تمامشده است مشغول به جمعکردن غنائم شدند و همین باعث این شکست شد.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) در بخش پایانی سخنانش تأکید کرد: شهیدان بلاشک در جوار خداوند و ائمه اطهار (علیهمالسلام) متنعم هستند. ما هم تا لحظه شهادت لحظهبهلحظه در مرحله آزمایشیم. انشاءالله ما هم در کسوت شهادت به رفقای شهیدمان ملحق شویم و اگر مقدر است در قید حیات باشیم پشت سر ولایت و در موضع انجام تکلیف برای دفاع از اسلام ناب محمدی (ص) گام برداریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار