چهل‌سالگی سرو/ مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌ جنوبی:

خاطرات و واقعیت‌های دفاع مقدس در قالب هنر تبیین شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌ جنوبی گفت: امروز دشمنان می‌خواهند از طریق نفوذ فرهنگی و هنری جوانان را منحرف کنند بنابراین باید خاطرات و واقعیت‌های دفاع مقدس در قالب هنر به خوبی به نسل جوان تبیین شود.
کد خبر: ۴۱۵۴۷۱
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴ - 12September 2020

خاطرات و واقعیت‌های دفاع مقدس در قالب هنر تبیین شودحجت‌الاسلام «احمد رضایی» مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌ جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بیرجند، اظهار داشت: یکی از اثرگذارترین سرمایه‌ها در حوزه فرهنگ، بحث هنر است که در هیچ برهه‌ای نباید از آن غافل شد.

وی با تأکید بر اینکه هر زمانی که از هنر استفاده کردیم اثرگذاری آن را مشاهده کرده‌ایم، گفت: جوانان امروز ایران اسلامی که دوران دفاع مقدس را درک نکرده‌اند باید از طریق هنر با واقعیات زندگی مردم در دوران هشت سال دفاع مقدس آشنا شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی راه دریافت پیام از طریق هنر را متفاوت دانست و با بیان اینکه این هنر شامل خط، نقاشی، نمایش، فیلم غیره می‌شود، عنوان کرد: امنیت و اقتدار کنونی ما در سایه دفاع مقدس، خون شهدا و آموزه‌های دینی به دست آمده و ما باید با تولید آثار فاخر، قدرشناس خون شهدا و پاسدار ارزش‌های دفاع مقدس باشیم.

رضایی اضافه کرد: اگر سرمایه و ارزش‌های دفاع مقدس به نسل امروزی منتقل نشود دفاع مقدس به فراموشی سپرده می‌شود بنابراین باید شرایط قبل انقلاب، دوران جنگ و پس از آن بازخوانی و آرمان‌های انقلاب بازگویی شود.

وی متذکر شد: امروز دشمنان می‌خواهند از طریق نفوذ فرهنگی و هنری جوانان را منحرف کنند و ما وظیفه داریم تا هنر اسلامی و انقلابی را به خوبی به نسل جوان تبیین کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در پایان خاطرنشان کرد: فرهنگ دفاع مقدس همچون دژی است مستحکم که به هیچ وجه قابل فتح نیست و باید حقایق آن را در حد توان با زبان هنر به نسل حاضر که از نزدیک وقایع آن روزگار را لمس نکردند، تبیین کنیم.

انتهای پیام/                         

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار