حجت الاسلام مصلحی:

مذاکرات هسته ای بازی سیاسی بدون نتیجه است/حامی تیم مذاکره هستیم

مصلحی با اشاره به سابقه 12 ساله مذاکرات هسته ای در کشور گفت: کسی نباید ادعا کند که به مذاکرات رونق بخشیده است، این مذاکرات 12 سال در کشور سابقه دارد و تنها یک بازی سیاسی است.
کد خبر: ۴۱۵۵۱
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۵ - 19February 2015

مذاکرات هسته ای بازی سیاسی بدون نتیجه است/حامی تیم مذاکره هستیم

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، حجت الاسلام حیدر مصلحی وزیر پیشین اطلاعات ظهر امروز در یادواره شهدای علمیات خیبر، مذاکرات هسته ای را یک بازی سیاسی و بدون نتیجه برشمرد و تصریح کرد: مذاکرات هستهای 12 سال در کشور سابقه دارد و به دولت و یا شخصی خاصی هم مرتبط نیست و کسی نباید شعار دهد که ما به مذاکرات رونق بخشیدیم چرا که 12 سال است کشور درگیر این مذاکرات شده است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: در روند تولید اورانیوم با غنای 20 درصد برای مصارف درمانی کشورهای غربی ما را ناتوان و ضعیف تصور کرده بودند و فکر نمیکردند توان تولید سوخت 20 درصدی را داشته باشیم اما دانشمندان جوان ما با وجود فشارهای خارجی و دعواهای دیپلماسی و سیاسی در زمینه مسائل هسته ای و دستاوردهای علمی بسیاری موفقیت های چشمگیری کسب کردند.

حجت الاسلام مصلحی با اشاره به اقدامات دشمن در زمینه مبارزه با دستاوردهای هسته ای کشور و ترور دانشمندان هسته ای، اظهار کرد: دشمنان تلاش میکنند تا مانع دستیابی کشور ما به فناوری های نوین به ویژه در زمینه انرژی هسته ای شوند، تیم مذاکره کننده از نیروهای نظام هستند و به نمایندگی از نظام و از طرف نظام موضع گیری میکنند و ما نیز از آنها حمایت کردهایم و این حمایتها ادامه خواهد داشت.

وزیر پیشین اطلاعات خاطر نشان کرد: در عین حال که حامی تیم مذاکره کننده هستیم و به آنها اعتماد داریم اما هشدارهایی را که لازم است به آنها خواهیم داد و سعی میکنیم تا از آنها حمایت کنیم و به همین علت است که راهنماییها و دلواپسیهای خود را برای مسائل نظام اسلامی و مواضع انقلاب به آنها اعلام میکنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها